دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام ‌رضا (ع) است

دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران و پسرانی است که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام ‌رضا (ع) در راه کمال و توفیق و سعادت الهی گام بردارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، مدیر کل بهزیستی با صدور پیامی ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

اول ذی القعده، مصادف با فرخنده زاد روز مظهر کرامت و سرچشمه معصومیت حضرت فاطمه معصومه “سلام الله علیها”و آغاز دهه کرامت است. دهه کرامت بهترین فرصت خودسازی برای جوانان بویژه دختران  و پسرانی است که با تاسی از شخصیت متعالی و الگویی حضرت فاطمه معصومه (س) و امام ‌رضا (ع) در راه کمال و توفیق و سعادت الهی گام بدارند.

ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند فرصت نابی برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) و الگو گرفتن از منش این بزرگواران است.

نامگذاری این روز عزیز به عنوان روز ملی دختران، فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است. بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار، بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم همراه با موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت مظهر عصمت، حیا و مهربانی ها، حضرت معصومه(سلام الله علیها)، روز دختر و آغاز دهه کرامت، این روز را به تمامی دختران نجیب این مرزو بوم بویژه دختران باوقار، توانمند و افتخار آفرین خانواده بهزیستی که همواره در عرصه های مختلف فرهنگی، معنوی، اجتماعی و … پیشتاز بوده و مایه مباهات هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

دکتر نرگس عسگری

مدیر کل بهزیستی استان

کد خبر 37676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد