جشنواره رافت کریمانه در دهه کرامت برگزار می گردد

همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر و آغاز دهه کرامت جشنواره رافت کریمانه ویژه کارکنان بهزیستی و خانواده های ایشان برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، نرگس عسگری با اعلام برنامه های بزرگداشت دهه کرامت گفت:  همزمان با دهه کرامت و میلاد مبارک حضرت معصومه (س) تا ولادت امام هشتم، علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) که تداعی کننده فرهنگ عشق و ایثار، مهر و وفاداری و خصال والای انسانی است ویژه برنامه‌های متنوعی در قالب‌های مختلف و با توجه به شرایط کنونی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: برگزاری مسابقه دلنوشته و نقاشی در قالب جشنواره رافت کریمانه از طریق فضای مجازی، تجلیل از دختران مقیم مراکز و فرزندان ساکن در خانه های تحت نظارت همچنین برگزاری جشن ولادت امام رضا (ع) در فضای باز، از جمله برنامه های بهزیستی برای بزرگداشت دهه کرامت می باشد.

عسگری خاطر نشان کرد: جشنواره رافت کریمانه ویژه کارکنان و فرزندان آنها برگزار می شود و علاقمندان می توانند آثار دلنوشته خود را با موضوعات "دخترم معصوم، مثل معصومه" و" آمدم ای شاه پناهم بده" و آثار نقاشی فرزندان خود را با موضوعات " دختران امروز، مادران فردا" و " امام کرامت و گره گشایی" حداکثر تا سی ام خرداد از طریق فضای مجازی ارسال نمایند.

مدیر کل بهزیستی افزود: به آثار برگزیده همزمان با جشن میلاد امام رضا(ع) هدایایی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 37669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد