فراخوان هفته ششم مصاحبه تخصصی پذیرفته شدگان هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

مصاحبه تخصصی گروه سوم پذیرفته شدگان بهزیستی استان در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی، هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، براساس برنامه ریزی بعمل آمده، مصاحبه تخصصی گروه دوم پذیرفته شدگان بهزیستی استان در هشتمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در روزهای شنبه و چهارشنبه هفته آینده بر اساس جدول زیر برگزار می شود.

فراخوان هفته ششم مصاحبه تخصصی پذیرفته شد گان هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی

آدرس مان مصاحبه تخصصی : شهرکرد. خیابان شریعتی. جنب کلینیک امام علی(ع). اداره کل بهزیستی استان. طبقه پنجم

ساعت شروع مصاحبه: صبح ها ساعت 8 صبح

به اطلاع شرکت کنندگان در مصاحبه تخصصی می رساند،  نیم ساعت قبل از شروع مصاحبه در محل حضور داشته باشند.

با توجه به پیش بینی امتیاز جهت دارندگان موارد ذیل ، چنانچه دارای مستندات مربوطه می باشید مدارک لازم را در روز مصاحبه به همراه داشته باشید .

1-مدرک زبان انگلیسی معتبر(IELTS،TOFFEL،MSRT،TOLIMO )

 2-برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می باشند ،کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب درآن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.

۳- کتاب تالیفی و یا ترجمه کتاب

۴- گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان )

۵-مستندات مربوطه جهت دارندگان مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی ) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی

کد خبر 37651

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد