قابل توجه داوطلبان پذیرفته شده  مرحله دوم هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی

به اطلاع داوطلبان پذیرفته شده هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی می رساند، بر اساس اطلاعیه ذیل انجام مصاحبه تخصصی برگزار می شود.

پیرو اطلاعیه قبلی و براساس برنامه ریزی بعمل آمده، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی طبق جدول ذیل روز چهارشنبه صبح مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶، جهت انجام مصاحبه تخصصی به آدرس زنجان- میدان ۱۵ خرداد- جنب مزار شهدا- اداره کل بهزیستی استان زنجان مراجعه نمایند.
با توجه به پیش بینی امتیاز جهت دارندگان موارد ذیل، چنانچه دارای مستندات مربوطه می باشید مدارک لازم را در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.
۱-مدرک زبان انگلیسی معتبر(IELTS، TOFFEL، MSRT، TOLIMO )
۲-برگزیدگان علمی دانشجویی:مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خودرا دارا می باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب درآن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.
۳- کتاب تالیفی و یا ترجمه
۴-گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)
۵-مستندات مربوطه جهت دارندگان مقام در المپیادهای علمی، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی

لیست مصاحبه شوندگان هشتمین آزمون استخدامی هفته ششم

نام پدر

نام خانوادگی

نام

نام استان

تاریخ مصاحبه

روز مصاحبه

مجتبی

حنیفه

پریسا

زنجان

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

چهارشنبه (صبح)

قنبرعلی

عباسی

مرضیه

تقی

محمدی

محمدرضا

کد خبر 37642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد