دومین کمیته راهبری تأمین مسکن استان البرز برگزار شد

صبح روز سه شنبه مورخ هجدهم خرداد ماه دومین کمیته راهبری تأمین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول استان البرز در محل بهزیستی شهرستان نظرآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز در این جلسه که در شهرستان نظرآباد برگزار شد اعضای کمیته در خصوص روند پیشرفت فیزیکی واحد های مسکونی خانوارهای تحت پوشش در دو بخش روستایی و شهری و هدف گذاری به منظور تکمیل تعهدات استان در این زمینه به بحث و بررسی پرداختند.

دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان در این خصوص گفت : بهزیستی البرز از ابتدای نهضت مسکن تاکنون از مجموع ۲۰۰۰ متقاضی مسکن تعداد ۱۷۹۳ واحد مسکونی به مددجویان واگذار نموده است.

وی افزود : تعداد ۲۰۷ واحد مسکونی دیگر نیز در دست احداث می باشد.

دکتر حیدری در خصوص تامین اعتبار جهت واگذاری مسکن خانوارهای دو عضو معلول گفت : تا کنون ۳۰۰ خانوار دو عضو معلول متقاضی مسکن در شهرها داشته ایم که ۲۹۰ واحد واگذار شده و ۱۰ واحد دیگر در دست احداث میباشد و با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی جز سه استان برتر کشور در این زمینه هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان اضافه کرد : ۲۱ پروژه نیز برای خانوارهای دارای دو عضو معلول در روستاها داشته ایم که از این تعداد ۸ واحد واگذار شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

لازم به ذکر است جلسات کمیته مذکور به صورت دوهفته یکبار در شهرستانهای تابعه برگزار میگردد.

دومین کمیته راهبری تامین مسکن استان البرز برگزار شد

کد خبر 37598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد