ملارد| افزایش درخواست های فرزند خواندگی در ۱۴۰۰

از ابتدای سال تاکنون ۳۰ درخواست فرزندخواندگی از طریق سامانه مربوطه و توسط کارشناس معاونت امور اجتماعی در حال پیگیری میباشد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه درخواست های فرزندخواندگی در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ با رشد همراه بوده گفت: درخواست های ثبت شده در سامانه فرزند خواندگی نسب به سال گذشته افزایش یافته است.
 
داود خادم افزود: با راه اندازی سامانه فرزندخواندگی از ابتدای مهر ماه سال گذشته به آدرس adoption.behzisti.net پروسه فرزندخواندگی هموارتر گردیده است. 

خادم گفت: در سال ۹۹ کل درخواستهای دریافتی ۳۰ مورد بود که این آمار در سه ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ دریافت گردیده که این مسله نشان از آگاهسازی مردم و جامعه در خصوص مسئله فرزندخواندگی و پس از آن سهولت انجام این امور است که میتواند تاثیر شایانی بر روند فرزند پذیری بگذارد.  
  
مسئول اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت دارا بودن شریط توسط افراد و خانواد های متقاضی گفت: در پروسه واگذاری فرزندان سازمان مهمترین مسئله مورد نظر،  بهبود شرایط کودکان میباشد. 

مریم طاهرخانی در ادامه افزود: درخواست های ثبت شده در سامانه توسط کارشناس فرزندخواندگی این معاونت مورد بررسی  دقیق و کارشناسی قرار گرفته و تمامی مراحل از طریق پیامک به متقاضیان اعلام میشود. 
وی بیان کرد: پس از تکمیل مدارک و بررسی کارشناسی مواردی چون: بازدید منزل، بررسی سلامت روان، اجازه نامه دادگاه جهت اخذ سرپرستی موقت، طرح موضوع در کمیته فرزندخواندگی شهرستان و قرار گرفتن در لیست دریافت سرپرستی فرزندان انجام میشود.

کد خبر 37569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد