قرچک| اجرای برنامه کمک آموزشی برای دانش آموزان

دومین برنامه کمک آموزشی ویژه دانش آموزان به همت مرکز مثبت زندگی طلوع سبز در روستاهای شهرستان قرچک اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک با اشاره پیامدهای مخرب طولانی مدت همه گیری ویروس کرونا و تغییر سبک آموزشی نظام آموزشی از اجرای دومین برنامه کمک آموزشی ویژه ایام امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه در روستاهای شهرستان قرچک خبر داد.

اردشیر بهرامی با بیان این مطلب که تغییر از آموزش حضوری به آموزشی آنلاین برای اقشار و گروه های آسیب پذیر پیامدهای جبران ناپذیری برای دانش آموزان مناطق روستایی و محلات حاشیه نشین به دنبال داشته است، گفت: بسیاری از دانش آموزان از دستگاه تلفن همراه و تلبت محروم بودند که در راستای پیشگیری از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های کمک درسی گردید.

وی افزود: متاسفانه دانش اموزان مقطع ابتدایی در مباحث آموزش ضعف زیادی داشتند، لذا با توجه به سطح بندی آموزشی انجام شده در این روز، اهمیت امر آموزش و یادگیری در مقطع ابتدائی و اشتیاق مراجعه کنندگان برای یادگیری به حول و قوه الهی مرکز تصمیم به ادامه برگزاری کلاس های کمک اموزشی دروس ریاضی و زبان انگلیسی در ایام تابستان دارد.  
 
رئیس بهزیستی شهرستان قرچک در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در دومین روز کلاس های  ریاضی و زبان برای دانش آموزان، رفع اشکالات آموزشی، برگزاری برنامه ورزشی و پذیرایی بود.

 گفتنی است؛ بهرامی که در محل اجرای برنامه هایی آموزشی، حمایتی مرکز مثبت زندگی۸۱۹۴ طلوع سبز صحبت می کرد از حمایت های الهام شهسواری مسئول مرکز و تیم آموزشگران وی قدردانی کرد.

کد خبر 37568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد