نشست مشترک بهزیستی استان و صدا و سیمای البرز

روز چهارشنبه دوازدهم خرداد ماه سومین کارگروه ویژه کودکان کارو خیابان به منظور اجرایی نمودن برنامه اقدام و عمل با حضور پرویز معلمیان، معاون امور مالی و اداری صدای و سیمای استان، مریم صدیقی معاون  امور اجتماعی بهزیستی،حسین امیری مدیرروابط عمومی بهزیستی و لیلا اصغری کارشناس مسئول دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی در محل دفتر مالی و اداری صدا و سیمای البرز برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، در آغاز جلسه «مریم صدیقی» معاون امور اجتماعی بهزیستی استان البرز ضمن تشکر از همراهی صدا و سیما در سالهای گذشته در تهیه و تولید برنامه های مرتبط با اهداف سازمان بهزیستی اظهار داشت در حال حاضر برنامه اقدام و عمل جهت حمایت اجتماعی از کودکان کار و خیابان طبق آئین نامه ساماندهی این کودکان مورد توجه جدی مسئولین و سیاستگذاران قرار گرفته است.  

وی در ادامه افزود: در این آئین نامه وظایف ذاتی صدا و سیما مطرح و مشخص شده و برای سه استان تهران، البرز و قم فرصت متفاوتی در نظر گرفته شده که جهت فرهنگسازی و کمک به اجرای برنامه حمایت از کودکان کار و خیابان با توجه به موقعیت ویژه این استانها و تعداد این کودکان، اعتبار مجزا برای تولیدات مازاد بر وظایف ذاتی صدا و سیما در نظر  گرفته شود. لذا پیش بینی اعتبار مورد نیاز جهت برنامه های پیشنهادی صدا و سیما اهمیت ویژه ای در تأمین اعتبار استان دارد.

صدیقی در ادامه گفت: پیشنهاد می گردد برنامه های پیشنهادی صدا و سیما با تمرکز ویژه بر صدا و در سیما با برنامه های پر تکرار و زیر نویس در شبکه استانی، سریال و یا هر برنامه تأثیر گذار جهت تنویر افکار عمومی، فرهنگ سازی، جلب مشارکت همه دستگاههای اجرایی،ایجاد حساسیت در همه دستگاهها عضو آئین نامه نسبت به اجرای وظایف و... باشد.

«پرویز معلمیان» معاون امور مالی و اداری صدا و سیمای البرزضمن اشاره به برنامه های تهیه شده در صدا و سیما در سالهای گذشته در راستای اهداف بهزیستی اظهار داشت: تهیه و تولید برنامه های فراتر از وظایف ذاتی صدا و سیما که تاثیر گذار بوده و همراهی  افکار عمومی را در بر داشته باشد نیازمند تأمین اعتبار مالی بیشتری است.

وی افزود: پیشنهاد می گردد سازمان بهزیستی سر فصلها و رئوس مطالب مورد نظر جهت تهیه برنامه های صدا و سیما را اعلام نمایند تا برنامه ریزی جهت تهیه و تولید موارد مورد نظر این سازمان انجام گیرد.
 
 در پایان جلسه مقرر گردید صدا و سیمای استان پیگیری جهت تکمیل جداول اعتباری و ارسال آن به دبیرخانه را  در اسرع وقت طی هفته آینده در دستور کار خود قرار دهد.
 
همچنین مقرر شد بهزیستی استان در تدوین محتوای مورد نظر جهت فرهنگسازی در زمینه کودکان کار و خیابان همکاری نماید.

کد خبر 37565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد