دومین کارگروه حمایت و تاب آوری استان البرز تشکیل جلسه داد

روز چهارشنبه مورخ دوازدهم خرداد ماه جلسه کارگروه حمایت و تاب آوری با حضور نمایندگان دستگاههای عضو از قبیل نماینده مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری، نماینده معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، نماینده کمیته امداد امام خمینی، نماینده ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نماینده اداره کل ورزش و جوانان و کلیه اعضاء دفتر تسهیلگری منطقه خط۴حصار و حصار پایین در دفتر تسهیلگری مستقر در خط ۴ حصار برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی البرز، پیرو تصمیمات اتخاذ شده در جلسات کارگروه حمایت و تاب آوری و نظر به گزارش سازمان امور اجتماعی وزارت کشور ‌درخصوص ساماندهی محلات حاشیه ای و ضرورت شناسایی و به کارگیری ظرفیت و پتانسیل ‌نهادهای عضو کارگروه و تعیین منطقه خط ۴ حصار و حصار پایین در استان البرز ، دومین جلسه کارگروه حمایت و تاب آوری با هدف آشنایی با برنامه های در دست اقدام و پیشنهادات دستگاههای عضو در راستای بهبود شرایط زندگی در منطقه مذکور برگزار گردید.
 ‌
در پایان این جلسه مقرر گردید از سایر ارگانهای ذیصلاح برای ایجاد امکان رفع مشکلات متعدد منطقه از جمله سازمان میراث فرهنگی و... دعوت به همکاری شود و همچنین اشتراک گذاری برای اجرای مطلوب تر برنامه ها و دستیابی به اهداف در دستور کار قرار گیرد.

همچنین مقرر گردید افراد دریافت کننده حمایت از ارگانهای مختلف و افراد فاقد هر گونه حمایت جهت تقسیم عادلانه منابع و حمایتها شناسایی شوند و تقسیم وظایف صورت گیرد.

علاوه بر این ها مقرر گردید دستور العمل ها و شیوه نامه های حمایت ارگانهای حمایتی (بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و دفتر تسهیلگری) جهت آشنایی با برنامه ها و اقدامات و ضوابط هر ارگان و هدایت زنان سرپرست خانوار و پشت نوبت حمایت بهزیستی و دفتر تسهیلگری به کمیته امداد امام خمینی (ره) برای بهره مندی از برنامه های حمایتی آن سازمان شناسایی شوند و جمع بندی پتانسیل ایجاد اشتغال صورت گیرد و برای ایجاد مشاغل خانگی و درآمد زایی خانواده ها، جوانان و زنان سرپرست  خانوار بستر سازی مناسبی ایجاد شود.

کد خبر 37563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد