تاکید بر اطلاع رسانی دقیق و به موقع به مددجویان واجد شرایط دریافت وام / تشکیل پرونده و آماده سازی شغلی توسط مددکار

پرگل محمودی فر سرپرست اداره بهزیستی شهرستان صحنه از برگزاری اولین جلسه اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت:جلسه اشتغال با حضور کارشناسان حوزه های مرتبط و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی برگزار شد که در این کارگروه تعداد ۱۵ پرونده مورد ارزیابی قرار گرفت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، پرگل محمودی فر سرپرست اداره بهزیستی شهرستان صحنه از برگزاری اولین جلسه اشتغال در سال جاری خبر داد و گفت:جلسه اشتغال با حضور کارشناسان حوزه های مرتبط و مسئولین فنی مراکز مثبت زندگی برگزار شد که در این کارگروه تعداد ۱۵ پرونده مورد ارزیابی قرار گرفت.

محمودی فر نظارت مستمر بر طرح های اشتغال توسط مددکاران را ضروری دانست و افزود:اطلاع رسانی به مددجویان متقاضی وام و چگونگی شرایط آن توسط مددکاران حوزه های مربوطه باید به نحوه شایسته صورت پذیرد و مددجویان با آگاهی کامل به نسبت به دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال مستمری افراد دارای معلولیت و متقاضی دریافت تسهیلات قطع نخواهد شد، از جذب بیش از ۱۰۰ درصد تسهیلات سال گذشته در این شهرستان  از مجموع اعتبار تخصیصی خبر داد و گفت:از تمامی کارشناسان حوزه های مختلف متوقع است تمام تلاش خود را بکار بگیرند تا در سال جاری نیز با اقدامات تخصصی و اطلاع رسانی به موقع و دقیق آنها مددجویان متقاضی وام اشتغال نیز موفق به دریافت تسهیلات گردند.

کد خبر 37532

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد