بررسی آخرین وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان

اولین جلسه گروه کاری آسیبهای اجتماعی استان قم با موضوع بررسی آخرین وضعیت آسیب‌های اجتماعی استان برگزار شد.

مریم علیشیری معاون اجتماعی بهزیستی استان قم ضمن اعلام این خبر افزود :اولین جلسه گروه کاری آسیبهای اجتماعی به دبیری بهزیستی و ریاست  استانداری امروز در سالن امام حسن مجتبی (ع) استانداری قم و با حضور اعضا برگزار شد.
علیشیری افزود : جلسه بریاست دکتر ملک زاده مدیرکل فرهنگی اجتماعی استانداری و دبیری دکتر پهلوانی مدیر کل بهزیستی و با حضور نمایندگان استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت،تعاون،آموزش و پرورش،تبلیغات اسلامی،کمیته امداد،فرمانداری،نیروی انتظامی و... با دستور جلسه بررسی وضعیت خودکشی در استان و برنامه ها و پیشنهادات اعضا در خصوص طرح اقدام و عمل حمایت‌های اجتماعی از کودکان کار و خیابان برگزار شد.
علیشیری افزود:در ابتدای جلسه دکتر ملک زاده ضمن گرامیداشت قیام ۱۵خرداد و عرض تسلیت ایام ،شهادت امام صادق (ع) ورحلت حضرت امام خمینی (ره) ،  از مشارکت اعضا و خصوصا پیگیری های دبیرخانه جلسه تقدیر کرد و خواستار اهتمام اعضا در جهت تسریع در اجرایی شدن طرح ها شد و افزود دستگاههای عضو هرچه سریعتر طرح های پیشنهادی خود در ارتباط با ساماندهی کودکان کار و خیابانی را جهت تامین وجذب اعتبار تحویل بهزیستی نمایند .
معاون اجتماعی بهزیستی قم خاطر نشان کرد همچنین مقرر شد گروه کاری تخصصی و مجزا مشتمل بر بهزیستی،نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی متولی علت یابی افزایش آمار خودکشی در استان  و تدوین راهکارهای کنترل و کاهش این آسیب باشند.
لازم به ذکر است امروز همچنین  
نشست هم اندیشی در خصوص طرح اقدام و عمل حمایتهای اجتماعی از کودکان کار و خیابان  با حضور مدیر کل محترم امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و مدیر کل بهزیستی ، معاون امور اجتماعی و کارشناسان مسئول دفتر آسیب دیدگان اجتماعی و پیشگیری از آسیب‌ها در دفتر مدیر  کل اجتماعی استانداری قم برگزارشد  و مشکلات موجود در اجرای طرح مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 37517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد