۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹
مدیریت مصرف برق وظیفه همگانی

سرپرست معاونت پشتیبانی بهزیستی قم خواستار همکاری بیش از پیش کارکنان در مدیریت مصرف برق شد.

مهندس حسین چهاردولی سرپرست معاونت پشتیبانی بهزیستی قم با اشاره به افزایش چشمگیر مصرف برق در بخشهای خانگی و اداری و هشدار شرکت توزیع نیروی برق استان مبنی بر قطع برق ادارات بی توجه به کاهش مصرف برق و تعدیل مصارف اداری در ساعات اوج مصرف از کلیه همکاران محترم درخواست کرد به منظور استفاده بهینه از انرژی برق و ممانعت از قطع برق یا خاموشی ناخواسته نسبت به رعایت الگوی مصرف ودقت در خاموش کردن وسایل غیرضروری اقدام نمایند.
چهاردولی با اعلام تغییر ساعات کاری ادارات قم از هفت و سی به شش و سی و اتمام کار در ساعت سیزده و سی افزود : اولین گام در مدیریت مصرف برق خاموش کردن لامپ های اضافی ،کنارزدن پرده ها
و استفاده از روشنایی طبیعی است ، دقت کنیم تا حد ممکن نور طبیعی را از دست ندهیم و در صورت امکان در محل کار از روشنایی طبیعی استفاده کنیم،

روشنایی طبیعی علاوه بر صرفه جویی انرژی، به سلامت روحی و روانی افراد می افزاید ، وسایل برقی مازاد مانند یخچال ها ، چاپگرها و سیستم های اداری مازاد را از مدار خارج کنیم و به محض خروج از محل کار حتی برای مدت کوتاه از خاموش بودن چراغ ها و... مطمئن شویم.
سرپرست معاونت پشتیبانی بهزیستی قم به نصب پنلهای خورشیدی در پشت بام ستاد بهزیستی قم در سنوات قبل و کمک به تولید برق پاک اشاره کرد و افزود از هفته آینده و در برنامه ای مدون نسبت به اهتمام جدی به کاهش مصرف برق، جمع آوری اقلام پر مصرف و مازاد مانند یخچال و... اقدام خواهد شد تا مشمول هشدار شرکت برق و قطع حتمی برق و مشکلات بعدی نشویم.

کد خبر 37515

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد