جمع آوری و توزیع بیش از ۳۳ میلیارد تومان زکات فطره توسط سازمان بهزیستی

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره در کشور توسط بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش و توزیع آن میان نیازمندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، ذوالفقار یزدانمهر با بیان این که مبلغ ۱۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد، تشریح کرد: مبلغ هفت میلیارد و ۸۰ میلیون از این میزان به صورت  نقدی و پنج میلیارد و۶۰۰ میلیارد تومان به شکل غیر نقدی بوده است.

معاون امور مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور از جمع آوری ۲۰ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان فطریه و کفاره در مجموع توسط موسسات خیریه تحت پوشش خبر داد و افزود: ۱۳ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان از این میزان کفاره و فطریه، نقدی و شش میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان به صورت غیر نقدی بوده است.

وی همچنین به جمع آوری ۳۳ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان زکات فطره و کفاره در مجموع در سراسر کشور توسط بهزیستی و موسسات خیریه تحت پوشش بهزیستی اشاره کرد و تصریح کرد: زکات فطره و کفاره جمع آوری شده در قالب کمک هزینه معیشتی، بسته ها و اقلام معیشتی، نان و ... در اختیار افراد نیازمند قرار گرفته است.

کد خبر 37496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =