شهر تهران| بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت و توانخواهان اساس کار توانبخشی است

سید سعید آرام در مراسم تکریم و معارفه معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران گفت: برنامه ریزی ریشه دار و مدون و در عین حال واقع گرایانه و نه  آرمانی،  جهت ارتقای کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت و توانخواهان مهمترین و اساسی ترین وظیفه ما در معاونت توانبخشی است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید سعید آرام در حاشیه مراسم تکریم و معارفه  معاونت توانبخشی بهزیستی شهر تهران ضمن تشکر از زحمات و تلاشهای مجدانه الهه شجاعی معاون پیشین حوزه توانبخشی شهر تهران در طول مدت تصدی با بیان اینکه تغییر جزء لاینفک کار و زندگی و زمینه ساز رشد و تکامل بشری است، اظهار داشت: همه ما در طول زندگی تغییرات زیادی را تجربه کرده ایم و چه خوب است به واسطه تغییربه وجود آمده و ورود به هر حوزه ای بتوانیم موثر و کارآمد باشیم و حضورمان منشا خیر باشد.  

مدیر بهزیستی شهر تهران در ادامه افزود: معاون پیشین توانبخشی در مدت تصدی این مسئولیت با ارائه خدمات ارزنده به واقع ریل گذاری خوبی در خدمت رسانی به جامعه هدف داشتند که امیدوارم با استمرار این برنامه ها از سوی فرزانه نیکرو  معاون جدید توانبخشی بهزیستی شهر تهران شاهد اثرات مشهود و ملموسی در زندگی مددجویان باشیم و این عزیزان لذت دریافت خدمات را بیش از پیش شاهد باشند.

آرام عنوان داشت: برنامه ریزی ریشه دار و مدون و در عین حال واقع گرایانه و نه آرمانی، جهت ارتقاء کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت  و توانخواهان مهمترین و اساسی ترین وظیفه ما در معاونت توانبخشی است و البته پس از آن، بهره گیری از نیروهای توانمند، ظرفیتها و پتانسیلهای انجمنهای مردم نهاد ما را در اجرایی کردن برنامه ها قویتر ساخته و زودتر به مقصد خواهد رساند.

این مسئول گفت: از راههای مفید تغییر در سبک زندگی مددجویان، طراحی و اجرای آموزش های مفید و فراخور هر توانخواه و مددرسانی به موقع در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز و سایر خدمات است که موجب تغییر روحیه معلول و به طبع آن تغییر روحیه خانواده اوست. مسلما کمک به اصلاح ابعاد کیفیت زندگی با ایجاد سازه های مثبت مانند افزایش خوش بینی و نشاط بخشیدن به خانواده های مددجویان امکان پذیر است و می توانیم امیدوار باشیم که با بهره جستن از بازوان توانایی چون کارشناسان صاحب نظر، باسواد و دلسوز در حوزه ستادی، مراکز و حتی موسسات مردم نهاد به این مهم دست یابیم.

کد خبر 37489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد