نشست مدیرکل بهزیستی گیلان با فرماندار شهرستان فومن

به منظور پیگیری آخرین وضعیت پروژه های محرومیت زدایی ارتش در شهرستان فومن، صبح امروز پنجشنبه مورخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰، مدیرکل بهزیستی، رئیس دانشکده هوانیروز ارتش و مدیرعامل انجمن خیرین دانشکده علوم پزشکی گیلان با فرماندار شهرستان فومن ملاقات کردند.

در نشستی که با حضور این مسئولان در دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد، درخصوص آخرین وضعیت پروژه های ارتش در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

دکتر نحوی نژاد در این نشست با اشاره به حمایت های مجموعه ی  فرمانداری شهرستان از مساعدت های فرماندار قدردانی نمود.
وی همچنین فعالیت های ارتش در زمینه محرومیت زدایی را مورد توجه قرار داد و مشارکت آن در احداث مسکن محرومین برای خانوارهای تحت پوشش بهزیستی شهرستان را امری ارزشمند دانست.
به گفته ی مدیرکل بهزیستی ، با پیگیری های انجام شده، مقرر گردیده که ارتش در کنار پروژه های اصلی خود در راستای محرومیت زدایی، مبلغ ۲ میلیارد تومان دیگر را به اداره کل بهزیستی استان پرداخت کند تا به طور ویژه فقط برای رفع نیازمندی های خانوارهای تحت پوشش در شهرستان فومن هزینه گردد.
همچنین در کنار آن، با مساعدت ارتش، ظرف مدت یک هفته ۵۰ دستگاه ویلجر به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به بهزیستی شهرستان اهداء خواهد شد.
دکتر نحوی نژاد با بیان آخرین آمار و تشریح خدمات ارائه شده این سازمان به افراد و خانوارهای تحت پوشش، از وجود ۶۵ هزار خانوار تحت پوشش در بهزیستی استان خبر داد که از این میان، ۴۳ هزار خانوار دارای معلول، ۱۷ هزار زن سرپرست خانوار، معلول و افراد آسیب پذیر و همچنین ۵ هزار نفر شامل معتادان، معلولان و بیماران در مراکز وابسته به این سازمان نگهداری می شوند.
وی با بیان این که شهرستان فومن فاقد ماشین اورژانس اجتماعی است و تنها خودروی در حال خدمت نیز استیجاری است، خواهان توجه بیشتر تمام متولیان و معاضدت در رفع کاستی ها و بهبود خدمات ارائه شده به خانوارهای تحت پوشش شد.
مدیر کل بهزیستی گیلان با تشریح اقدامات این سازمان و افزایش خدمات و حمایت های انجام شده از خانوارهای تحت پوشش بهزیستی، از انجام رایزنی های فشرده  این سازمان از جمله همکاری با ارتش و سپاه برای ارتقای سطح معیشت مددجویان خبر داد.

کد خبر 37461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد