پیام مدیرکل به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع ) رحلت جانسوز امام خمینی (ره)و قیام خونین 15 خرداد

مهدی دیناری مدیر کل بهزیستی استان با پیامی ضمن گرامیداشت شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، رحلت جانسوز امام خمینی (ره) وقیام خونین پانزده خرداد، را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

پانزده خرداد، ماه به سوگ نشستن ملت ایران در غم فراق بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در  خرداد ١٣٤٢ است که با لبیک گفتن به امام امت، خیزش اسلام خواهانه را نوید دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌های طاغوتی وابسته به اجانب را برای ملت‌های مستضعف جهان ترسیم کردند. در سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در حالی به سوگ آن سفر کرده می نشینیم که به واسطه لطف بیکران الهی، رهبری فرزانه و درس آموخته مکتب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه سکان هدایت و رهبری ملت آزاده ایران و مسلمانان جهان اسلام را بر عهده دارد.

پانزده خرداد، یادآور روزی است که ملت مسلمان ایران در دفاع از ارزش های اسلامی سینه سپر کردند و در مقابل آماج گلوله‌های رژیم سفاک پهلوی سرافرازانه ایستادند تا اسلام و ارزش‌های ناب اسلامی باقی و ماندگار باشد. این روز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ ملت بزرگ ایران است. حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری داهیانه خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

25 شوال سالروز شهادت جانگداز ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، حضرت امام جعفر صادق(ع) ششمین شمع روشنگر و وصی پیغمبر(ص) که دوران ۳۴ ساله امامتش، فرصتی طلایی بود تا تشنه کامانِ معارفِ نابِ الهی از سرچشمه زلال وحی سیراب شوند. او که به حق برجسته ترین وارث گنجینه علوم نبوی بود و با منطق استوار و علم سرشارش نور امید را در دل‌های خسته شیعیان روشن نمود.

اینجانب سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین 15 خردادو سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  را به مردم مومن و شریف ایران و استان همدان تسلیت عرض می کنم. امیدوارم با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار انقلاب و خون پاک شهدا، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی نام ایران در عرصه های بین المللی تلاش نماییم.

 مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 37453

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد