نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و فرزانه، حضرت امام خمینی (ره)، عجین شده است

نیمه خرداد یادآور خاطره تلخ رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲به برکت و روشنگری امام مظلومان است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، مدیر کل بهزیستی استان طی پیامی فرا رسیدن  چهاردهم خرداد روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان جهان در فراق خمینی کبیر، صاحب عزا شدند را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست که نیمه خرداد یادآور وداع جانسوز ملت قهرمان ایران با بنیانگذار کبیر انقلاب و همچنین آغاز قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است.

نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام رهبر حکیم و قاطع، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان و اعتقاد و آزادگی و به مدد محبت همیشه ماندگارش در دلهای ایرانیان، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود.

قیام ۱۵ خرداد نیز جنبشی ماندگار و اثر گذار است و نقطه عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود. این قیام، سر آغاز تحوّلات و دگرگونیهای شگفت آوری شد که به حق می توان از آن به عنوان «یوم اللّه» نام برد.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی و طول عمر برای جانشین برحق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، سالروز ارتحال امام عزیز را به ایشان، همه مسلمانان جهان و خانواده بزرگ سازمان بهزیستی تسلیت عرض می نمایم.

دکتر نرگس عسگری

 مدیر کل بهزیستی استان

کد خبر 37441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد