بهزیستی نیازمند همراهی دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی 

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان و هیات همراه در سفر شهرستانی خود از بهزیستی شهرستان چادگان و مراکز تحت نظارت آن بازدید کردند.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره بهزیستی شهرستان چادگان، در این سفر یکروزه؛ مسئولین استانی ضمن دیدار با فرماندار، پرسنل بهزیستی شهرستان و برگزاری نشست و ملاقات مردمی با جامعه هدف و بررسی مسکن افراد دارای معلولیت؛ از مراکز مثبت زندگی، مرکز جامع حرفه‌آموزی شایستگان، دهکده عمرانی زاینده‌رود بازدید کردند.

فرماندار چادگان پیشرو در اجرای طرح های کاهش آسیب های اجتماعی در شهرستان

با توجه به بروز آسیب‌های اجتماعی نوین در شهرستان‌های غرب اصفهان با اجرای طرح‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی می‌توان در جهت کاهش آسیب‌های نو ظهور در شهرستان اقدامات لازم را انجام داد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به این مهم در نشست با فرماندار شهرستان چادگان، گفت: با توجه به اینکه در جامعه کنونی آسیب‌های اجتماعی نوظهور، بروز نموده است سازمان، نیازمند یاری و حمایت بیش از پیش مسئولین شهرستان در جهت مقابله با این آسیب‌هاست.

دکتر ولی‌اله نصر، ضمن قدردانی از زحمات فرماندار چادگان، ادامه داد: از جمله تعهدات سازمان بهزیستی برای جامعه هدف خود می‌توان ساخت مسکن مقاوم، اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی و اجرای برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌باشد که امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولین به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

در ادامه این دیدار عباس توکلی فرماندار چادگان اظهار داشت: در سه ماهه ابتدایی مدیریت جدید بهزیستی، اقدامات ثمربخشی در شهرستان صورت گرفته است؛ لذا این مهم باید با مشارکت مردم، سمن های مردمی و  تشکیل NGO ها و تامین منابع مالی از طریق کارگروه اجتماعی شهرستان رشد چشمگیری خواهد داشت.

بهزیستی نیازمند همراه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی 

گفت و گوی رودررو با مددجویان راهی برای برون رفت از مشکلات

در دومین برنامه از سفر یک روزه مدیرکل بهزیستی استان اصفهان به شهرستان چادگان ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان تحت حمایت این شهرستان برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان و هیئت همراه خود در جلسه ملاقات مردمی شهرستان حضور پیدا کردند و به سوالات مددجویان پاسخ داده و قول مساعدت و پیگیری را به مددجویان دادند.

نصر، از محل اعتبارات اداره کل بهزیستی قول پرداخت ۶ فقره وام یکصد میلیون ریالی به صورت قرض الحسنه بلند مدت را به مددجویان داد.

بهزیستی نیازمند همراه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی 

راهکار خروج از بحران کمبود نیروی انسانی؛ جذب نیروی طرح خدمت 

یکی از چالش‌های اساسی اداره بهزیستی شهرستان چادگان با توجه به بازنشستگی تعدادی از پرسنل، موضوع کاهش حداقلی نیروی انسانی است، بنحوی که ارائه خدمات به جامعه هدف سازمان شکل مناسب و ایده آل و در برخی از حوزه ها با مشکل جدی مواجه خواهد شد و از طرفی نیروی متخصص حاضر نیز خارج خواهدبود.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان در نشست صمیمی با پرسنل اداره بهزیستی شهرستان، گفت: بحران نیروی انسانی بهزیستی در شهرستان چادگان یک بحران اساسی و این موضوع در چند ماه اخیر از دغدغه‌های معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان اصفهان است.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از بهترین راهکارهای برون رفت از این بحران جذب نیروی انسانی متخصص از محل نیروهای طرح خدمت می‌باشد.

بهزیستی نیازمند همراه دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی 

کد خبر 37440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد