پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی استان مازندران به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین 15 خرداد

دکتر فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، یادآور بزرگ مردی که به پشتوانه ایمان و اعتقاد خویش و با سلوک علمـی و عملی خود، کاخ حکومت ستم شاهی را ویران کرد و با تکیه بر باور درونی و با تاسی از فرهنگ عظیم ولایی و نبوی بر بلندای تاریخ ایران سرود فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید.

 امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با " ایثار، اقتدار و صلابت" اسلام محمدی را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت. بی تردید فقدان آن امام همام برای ملت قدر شناس ایران ضایعه ای جبران ناپذیر خواهد بود.

یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند و وظیفه همه ماست تا رهرو آن مبارزین راستین در جهت ترویج فرهنگ اسلام و انقلاب باشیم .

اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد ، را به تمام رهروان ولایت بخصوص خانواده بزرگ بهزیستی استان مازندران تسلیت عرض می نمایم . امید است با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، در سایه خودباوری و پشتکار، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سرافرازی و سربلندی کشور، بیش از پیش تلاش نماییم.

دکتر فرزاد گوهردهی

مدیر کل بهزیستی مازندران

کد خبر 37435

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد