پیام مدیرکل بهزیستی استان بمناسبت ایام نیمه خرداد ماه

مام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است

مدیر کل بهزیستی استان سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، فرا رسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت گفت.


متن پیام بدین شرح است:

با سلام و احترام


۱۴ خرداد، سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام راحل رحمت الله علیه و قیام خونین ۱۵ خرداد، که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی میداریم. امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است.

ملت بزرگ ایران، تا همیشه ی تاریخ نام و یاد و سیره عملی امام خمینی را به خاطر خواهند داشت و ۱۵ خرداد که به تعبیر امام خمینی، اوّلین خروش تاریخی و تاریخ ساز مردم مبارز و مسلمانی بود که در اعتراضی آگاهان، مخالفت با سیاستها و برخوردهای ظالمانه و جبارانه حکومت شاهنشاهی را بنیان گذاشتند. اگر نبود خونهای پاک جوانان و جوانمردان مسلمان و خداجوی ایران، امروز اثری از اصل اسلام و نظام اسلامی نبود. خون شهیدان ۱۵ خرداد ۴۲ بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات سبز و شکوهمند این نظام اسلامی و الهی بود.

اینجانب ضمن تسلیت ۱۴خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، و تقارون این ایام را با شهادت امام صادق (ع) به آحاد جامعه، همکاران پر تلاش خود و جامعه هدف ارجمند بهزیستی استان، امید است با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نماییم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 37428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد