برخوار| پایش پرونده‌ها عاملی مهم در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی

پایش پرونده‌های حوزه توانبخشی با هدف بررسی میزان تحقق استانداردهای تعریف شده سازمان در فرایند انجام اقدامات حمایتی و نیز آسیب‌شناسی فرایند اداری و بررسی چالش‌های این حوزه انجام شد.  

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان برخوار، پایش پرونده‌های حوزه توانبخشی با هدف بررسی میزان تحقق استانداردهای تعریف شده سازمان در فرایند انجام اقدامات حمایتی و نیز آسیب‌شناسی فرایند اداری و بررسی چالش‌های این حوزه انجام شد.  

دبیر کمیسیون پزشکی بهزیستی استان اصفهان با اشاره به اینکه پایش پرونده‌ها و کشف نقاط قوت و ضعف موجود در هر حوزه می‌تواند منجر به تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌های اساسی در ارتباط با مسائل معلولین گردد.

زهرا کاظمی، یکی از مهم‌ترین مراحل موفقیت یک برنامه را میزان اثر بخشی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده اعلام نمود و گفت: اجرای پایش پرونده‌ها با حضور مسئولین و کارشناسان مراکز مثبت زندگی می‌تواند به صورت عملی استانداردهای موجود را به آنان آموزش داده و نیروهای کارآمدی را پرورش دهد.  

حسن مرادی رئیس اداره بهزیستی برخوار، برگزاری چنین جلساتی را به عنوان اهرم نظارتی موثر ارزیابی نمود و اظهار داشت: برنامه پایش پرونده‌های توانبخشی به منظور ارتقا و جهت دار کردن خدمات ارائه شده ما را در خدمات رسانی دقیق تر به توانخواهان یاری خواهد رساند.
 

کد خبر 37420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد