حفظ کرامت انسانی گام نخست  ارائه خدمات

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی حفظ کرامت مددجویان را گام نخست و اساسی در ارائه خدمات بهینه به جامعه هدف دانست.

دکتر صحاف در آیین تجلیل از ادارات برتر بهزیستی استان در حوزه ی حقوق شهروندی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی و رفع مشکلات آنان هدف از معرفی ادارات برتر و بازرسی در بین ادارات متذکر شدن جایگاه مهم حقوق شهروندی و حفظ شأن انسانی اقشار تحت پوشش می باشد .

وی با بیان بازرسی کلیه ی واحدها  بر اساس دستورالعمل ها و بخشنامه های ابلاغی اظهار داشت : تشکیل جلسات کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی، راه اندازی سامانه های الکترونیکی در راستای تکریم مردم ، راه اندازی خط تلفن ۱۴۸۲ ( سامانه دیده بان ) به منظور پاسخگویی سریع به شکایات و پیشنهادات مردمی، تقویت میز خدمت حضوری و الکترونیکی ، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان بخش دولتی و غیردولتی در راستای ارتقای خدمت رسانی به جامعه هدف، راه اندازی مراکز مثبت زندگی در راستای تسهیل ارائه خدمات به خدمت گیرندگان در سطح استان و مباحث فرهنگ سازی عامه و آگاهسازی مردم نسبت به حقوق شهروندی را از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی استان در این زمینه در سال گذشته می باشد. 

مسئول مدیریت عملکرد بهزیستی استان نیز عنوان داشت :  ادارات برتر در این حوزه بر مبنای چک لیست های ابلاغی و با لحاظ آیتم های جدیت در امر رعایت حقوق شهروندی ، پاسخگویی سریع و منطقی به اعتراضات و شکایات و میزان شکایات دریافتی از طریق سامانه دیده بان ( خط تلفن ۱۴۸۲ ) انتخاب شده اند .

مهندس بلوری هچنین از کلیه هم استانی های محترم مخصوصا صاحبان اندیشه و متخصصان حوزه اجتماعی و امور معلولین درخواست کرد که تمامی پیشنهادات سازنده خویش در راستای ارتقای سطح خدمت رسانی به معلولین و محرومین جامعه را با سامانه دیده بان بهزیستی به شماه تلفن ۱۴۸۲ و یا به آدرس الکترونیکی http://didehban.behzisti.ir/  مطرح نمایند .
شایان ذکر است که در این جلسه از ادارات بهزیستی شهرستان های ورزقان ، سراب و کلیبر به عنوان ادارات برتر در حوزه رعایت حقوق شهروندی با اهدای لوح سپاس توسط مدیرکل بهزیستی استان تجلیل شد.

متن لوح سپاس به شرح ذیل می باشد :  
 " بی شک گام نهادن در وادی خدمت به افراد جامعه ، فضیلتی بزرگ محسوب می شود که جان و دل انسان ها را به شوق و شعور زیور می بخشد و کسانیکه در این راه و با انگیزه خدمت به محرومان گام برداشته اند در پیشگاه الهی ماجور و جزء خادمین ملت خواهند بود. 
نظر به اینکه آن اداره در بازرسی های بعمل آمده در خصوص عملکرد سال ۱۳۹۹ و با تصویب کمیته ارتقاء سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در بین ادارات بهزیستی استان آذربایجان شرقی در مبحث رعایت و صیانت از حقوق شهروندی در نظام اداری جزء ادارات برتر انتخاب شده است ، بدینوسیله برخود لازم میدانم از تلاش و همکاری صمیمانه جنابعالی و همکاران آن مجموعه تقدیر و تشکر نمایم.  
امید است که همچنان در ظل توجهات خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مسیر   پیشبرد سیاست های دولت  جمهوری اسلامی  در امور حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بیش از پیش موفق و سربلند باشید. "

دکتر صحاف 
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی

کد خبر 37418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد