ملارد| خیرین شهرستان حامی ١٠٠ کودک هستند

در راستای اهمیت حمایت از کودکان نیازمند، یکصد کودک در طرح حامی تحت حمایت خیرین قرار گرفتند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد با بیان اینکه دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی میتواند در بهبود شرایط امعه هدف سازمان بهزیستی در شهرستان بسیار موثر باشد گفت: در اجرای طرح حامی نیز بیش از ۱۰۰ کودک توسط معاونت مشارکتهای مردمی این اداره جهت دریافت کمک هزینه بصورت ماهیانه به خیرین علاقمند معرفی گردیده اند که ماهیانه مبلغی مشخص توسط این خیرین به حساب این فرزندان واریز گردیده و این روند با نظارت کامل کارشناسان صورت میپذیرد.  

داود خادم افزود: این کودکان جز فرزندان ایتام، معلولین، خانواده معلولین و ... تحت حمایت این اداره میباشند که صرفا پس از ارائه اطلاعات لازم مانند شماره حساب به خیرین تمامی موارد لازم میان فرزندان و خیرین توسط کارشناسان اداره هماهنگ میشود.
 
مسئول مشارکتهای مردمی نیز ضمن اعلام آمادگی این اداره جهت دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی گفت: در سال پیش نیز به طور متوسط در هر ماه خیرین مبلغی بیش از دویست میلیون ریال را به حساب فرزندان واریز نموده اند که در تلاش هستیم تا با آگاهسازی و ارائه اطلاعات به مردم و جذب افراد علاقمند به مشارکت در اینگونه طرح های مفید که نقش شایان در استقلال و رفع مشکلات نیازمندان را دارد میزان این کمک ها را افزایش دهیم.

کد خبر 37414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد