شاهین شهر و میمه| مراکز مثبت زندگی تسهیل کننده دسترسی افراد به خدمات سازمان 

جلسه هم‌اندیشی مدیران مراکز مثبت زندگی با سرپرست و کارشناسان اداره بهزیستی شهرستان شاهین شهر و میمه با هدف بهبود کیفی و کمی ارائه خدمات به جامعه هدف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان شاهین‌شهر، سرپرست اداره بهزیستی شهرستان، ضمن معرفی سازمان بهزیستی به عنوان سازمانی که ارائه کننده خدمات به شهروندان می‌باشد، آن را متولی سلامت اجتماعی دانست.

محمد حسین قربانی افزود: مراکز مثبت زندگی، تسهیل کننده دسترسی افراد به خدمات سازمان می‌باشند و ماموریت این مراکز  تسهیل دسترسی افراد دارای معلولیت و گروه‌های جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی است که این خدمت رسانی عادلانه باعث کاهش ترددها نیز می‌شود.

ویخاطر نشان نمود: مراکز مثبت زندگی اقدامی است که طی آن بهزیستی، بخشی از خدمات خود را به محل زندگی مددجویان انتقال داده و ۲۲ وظیفه بهزیستی به این مراکز واگذار شده و چون این مراکز  در محل سکونت مددجویان بهزیستی هستند، مددجو به راحتی می‌تواند از خدمات بهزیستی بهره‌مند شود.

قربانی افزود: در شهرستان شاهین شهر و میمه در حال حاضر سه مرکز مثبت زندگی به صورت فعال ارائه خدمت می‌نمایند.  

به گزارش روابط عمومی در این نشست ضمن بررسی مسائل، مشکلات و نقطه نظرات، عملکرد حوزه‌های مختلف سازمانی از جمله مسکن، اشتغال، توانبخشی و امور اجتماعی توسط کارشناسان مربوطه مورد بحث قرار گرفت.
 

کد خبر 37405

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد