فریدن| برگزاری کمیته پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر کارزار رسانه‌ای

اولین جلسه کمیته پیشگیری از اعتیاد زیرنظر کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر کارزار رسانه‌ای در فضای مجازی با حضور صانعی دبیر شورای مواد مخدر از فرمانداری، یسلیانی ریئس اداره بهزیستی، خان احمدی مسئول جمعیت همیاران و سایر اعضای شورا در محل اداره بهزیستی شهرستان فریدن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره شهرستان فریدن، ریئس اداره بهزیستی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و اهمیت برنامه‌های مقابله با شیوع اعتیاد در بین اقشار مختلف جامعه بویژه جوانان و افراد در معرض آسیب بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم در این خصوص تاکید کرد.

فرزانه یسلیانی، گفت: با توجه به شرایط کرونایی جامعه، برای مقابله با عوارض اعتیاد لازم است برنامه‌ریزی‌های هدفمند و بروز داشته باشیم.

 وی با تاکید برکارزار رسانه‌ای در پیشگیری از اعتیاد و بهره‌مندی از تجارب افراد بهبود یافته برای درمان مصرف کنندگان مواد مخدر اظهار کرد: از شاخص‌ترین مواردی که در جهت پیشگیری از اعتیاد می‌توان به آن اشاره کرد؛ ارتقا سطح آگاهی خانواده‌ها و جوانان از طریق پیگیری و گسترش برنامه‌های آموزشی در فضای مجازی است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان فریدن، ضمن تشکر از فعالیت مفید سمن همیاران آوای فریدن در برگزاری کمپین‌های پیشگیری، طراحی و تهیه بوروشور، تولید محتوا در غالب کلیپ،  پوستر، اینفوگرافی و موشن گرافی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد، آموزش خانواده و مهارت نه گفتن بیان کرد: علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده پوستر، بروشور و اینوگرافی به آدرس https://behzistiniaz.ir/karzar و موشن‌گرافی https://aparat.com/behzistiniaz مراجعه نمایند.  

فریدن| برگزاری کمیته پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر کارزار رسانه‌ای

فریدن| برگزاری کمیته پیشگیری از اعتیاد با تاکید بر کارزار رسانه‌ای

کد خبر 37402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد