میبد | مسئولان میبد از شخصیت شهید مدافع سلامت و پزشک خیّر تجلیل کردند

تعدادی از مسئولان میبد در سالروز تاسیس موسسه فرزانگان این شهرستان با حضور در منزل محمد آقایی میبدی یکی از پزشکان خیّر و شهید مدافع سلامت استان یزد، یاد و نامش را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان میبد؛ در این دیدار از مرحوم آقایی به عنوان  مرد خوب خدا و اهل اخلاص و ایمان، مردی انقلابی و متواضع یاد شد. ویژگی‌ها ، سجایای اخلاقی وی بارها از زبان  مردم ، همسر و فرزندان او نیز بیان شده است.

همچنین حسین فلاح؛ فرماندار و سید محسن فلاح؛ رییس اداره بهزیستی میبد در بیان خصلت‌های پزشک نیکوکار و مردمی شهرستان سخنانی بیان کردند و یکی از اعضای هیات مدیره موسسه فرزانگان میبد مطلبی در توصیف شخصیت ارزشمند آقایی میبدی قرائت کرد.

به مناسبت سالروز تاسیس موسسه یاد شده جمعی از پیشکسوتان اعم از بازنشستگان کشوری و آزاد از محل دفتر موسسه فرزانگان اندیشه میبد بازدید و با یک دستگاه اتوبوس به سیر و سفر در شهر پرداختند و این سفر تفریحی با رعایت اصول بهداشتی با حضور ۲۵ نفر انجام شد .

به گفته محمد صفایی یکی از اعضای هیات مدیره این موسسه، بازنشستگان سفری همراه با صمیمت  را در کنار هم تجربه کردند و به خصوص برای کسانی که بار اول بود به چنین اردویی آمده بودند و چشم اندازهای زیبا و جالب طبیعت منطقه برای آنها جالب بود.

 گفتنی است؛ دکتر آقایی  میبدی، پزشک خیّر شهرستان میبد که از بیمارانش فقط ۵۰۰ تومان حق ویزیت می‌گرفت در ششم آبان ماه سال ۱۳۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا، پس از ۲۰ روز بستری در بیمارستان به دیار باقی شتافت.

کد خبر 37388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد