۲۰۰ مرکز توانبخشی شبانه‌روزی و روزانه به مددجویان بهزیستی خراسان رضوی خدمت رسانی می‌کنند

کمیته تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، هیچ پرونده‌ی پشت‌نوبتی ندارد و درخواست‌های تمام متقاضیان مراکز توانبخشی بررسی و تعیین تکلیف شده است.

به گفته‌ی معاون توانبخشی بهزیستی خراسان رضوی، در حال حاضر ۸۶ مرکز شبانه‌روزی توانبخشی، ۱۰ واحد خانه‌ی کوچک معلولین ذهنی خفیف و خیلی خفیف، ۷۷ مرکز توانبخشی روزانه، ۲۱ مرکز خدمات در منزل و ۶ مرکز مراقبت در منزل در حوزه‌ی توانبخشی بهزیستی استان فعالیت می‌کنند که همه‌ی آنها شرایط قانونی را دارا می‌باشند.

وی با تأکید بر اینکه تمام دارندگان مجوزها و موافقت‌های اصولی مراکز تحت نظارت بهزیستی باید برای تمدید مجوز، تمدید پروانه فعالیت، تمدید فعالیت مسؤول  فنی، تغییر آدرس، تغییر اعضای هیأت مدیره و سایر تغییرات قانونی باید به کمیته‌ی تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی مراجعه کنند گفت: مراجعین پس از تکمیل پرونده به این کمیته معرفی می‌شوند تا پس از بررسی‌های تخصصی، برای صدور یا تمدید مجوز به کمیسیون ماده ۲۶ ارجاع شوند.

حمیدرضا علی‌زاده گفت:‌ در حال حاضر، درخواست صدور مجوز برای مراکز تحت نظارت بهزیستی، الکترونیکی شده و افراد یا گروه‌های متقاضی باید مدارک خود را در سامانه‌ی مربوطه بارگذاری نمایند.

وی ادامه داد: این مدارک پس از بررسی شهرستان به ستاد استان ارجاع و در مسیر طی مراحل قانونی قرار می‌گیرد و هر زمان لازم باشد صاحبان مجوز برای مصاحبه تخصصی یا سایر موارد به ستاد استان دعوت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد:‌ کمیته‌ی تخصصی نظارت بر مراکز توانبخشی هر دو هفته یک بار با حضور نماینده انجمن مراکز توانبخشی و کارشناسان حوزه توانبخشی تشکیل و به تقاضاها رسیدگی می‌کند.

کد خبر 37378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد