ظرفیت فرهنگی گلستان برای جامعه بهزیستی مفید است

مدیرکل بهزیستی گلستان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: باتوجه به داشتن افراد شاخص و فرهیتخه در استان باید با همکاری نسبت به گسترش فرهنگ مواجه با جامعه هدف بهزیستی اقدام کنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ دکتر عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن حضور در اداره کل بهزیستی با دکتر سید مهدی حسینی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان گفت: گلستان دارای افراد بزرگ و نام آورانی تاریخی است که میتوان به داشتن چنین هم استانی هایی افتخار کرد.

دکتر حسینی افزود: ما جهت کم کردن آلام و مشکلات جامعه خود که برخی از آن بدلیل عدم فرهنگ سازی مناسب در جامعه جهت برخورد با افراد تحت پوشش است نیازمند همکاری بیشتر با شما هستیم.

وی ادامه داد: در جامعه تحت پوشش بهزیستی افرادی هستند که دارای توانمندی هنری بوده که با همکاری دوجانبه می‌توانیم در جهت اشتغال زایی برای آنان قدم های مفیدی برداریم.

مدیرکل بهزیستی گلستان ادامه داد: افراد سرشناس و چهره های مشهور استان میتوانند با گسترش فرهنگ برخورد با جامعه بزرگ بزرگ بهزیستی کمک های شایانی به این بهترین مخلوقات خداوند داشته باشند.

در ادامه دکتر کشمیری نیز اظهار داشت: خدمات گسترده بهزیستی قابل ستایش است و ما آماده خدمت به جامعه تحت پوشش این سازمان هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه صندوق هنر فرصت خوبی برای حرفه آموزی و حمایت از هنرمندان است تصریح کرد: هنرمندان بهزیستی می توانند با ثبت نام در صندوق هنر این وزارت خانه از مزایای آن بهره برده و مروج هنرهای استان باشند.

کد خبر 37360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد