جلسه ساماندهی و پیگیری زمین های قابل واگذاری اداره کل راه و شهرسازی به مددجویان بهزیستی برگزار شد

جلسه ساماندهی و پیگیری زمین های قابل واگذاری اداره کل راه و شهرسازی به مددجویان فاقد زمین و مسکن بهزیستی با حضور مهندس میرشفیعی مشاور وزیر راه و شهرسازی ، مهندس ربوبی مدیرکل حوزه مسکن سازمان بهزیستی کشور و دکتر فرزاد گوهردهی مدیرکل بهزیستی مازندران در سالن کنفرانس اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ مهندس ربوبی، مدیرکل مسکن بهزیستی کشور ضمن تشکر از عملکرد حوزه مسکن بهزیستی مازندران و همراهی اداره کل راه و شهرسازی استان در واگذاری بیش از هزار واحد مسکن مهر به مددجویان بهزیستی، اظهارکرد: با توجه به تامین اعتبارات بسیار چشمگیر و مناسب در حوزه مسکن در سطح استان ها انتظار می رود با حمایت اداره کل راه و شهرسازی و واگذاری زمین جهت ساخت مسکن مددجویان و همچنین پیگیری مجدانه بهزیستی استان در حوزه ساخت و ساز بتوانیم در سال جاری شاهد توفیقات ارزشمندی در راستای ارتقا جامعه هدف باشیم.

وی ضمن پیگیری زمین های واگذارشده در طول سال های گذشته به انجمن خیرین توسط اداره کل راه و شهرسازی و در راستای ساخت مسکن مددجویان ، افزود: در تامین سهم آورده مددجویان با توجه به حمایت همه جانبه بهزیستی کشور هیچ محدودیتی جهت خرید و ساخت مسکن مددجویان وجود ندارد و انتظار می رود در صورت انصراف و جابجایی متقاضیان مسکن مهر، مددجویان بهزیستی جایگزین آنان شوند.

در ادامه این جلسه دکتر گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن مددجویان تحت پوشش اشاره کرد و گفت: بیش از ۳ هزار نفر از مددجویان بهزیستی فاقد زمین و مسکن شناسایی شدند.

وی به زمین های قابل واگذاری اداره کل راه و شهرسازی به مددجویان بهزیستی در سطح استان اشاره کرد و افزود: در صورت واگذاری زمین در سطح استان، بهزیستی مازندران با همه توان در راستای حمایت، تامین و ساخت مسکن مشارکت خواهد کرد.

دکتر گوهردهی با اشاره به زمین های واگذار شده به اداره کل بهزیستی در طول سالهای گذشته، ادامه داد: امیدوارم چالش های این زمین ها در اسرع وقت مرتفع گردد تا بتوانیم در راستای ساخت مسکن اقدامات ماندگاری انجام دهیم.

کد خبر 37359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد