فاز نخست احداث ساختمان بهزیستی گنبدکاووس بزودی آغاز می‌شود

دکتر سیدمهدی حسینی در دیدار با رئیس سازمان نظام مهندسی شهرستان گنبدکاووس از آغاز فاز نخست احداث ساختمان جدید اداره بهزیستی گنبدکاووس با مشارکت خیرین و سازمان نظام مهندسی این شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ مدیرکل بهزیستی گلستان با حضور در شهرستان گنبدکاووس با رئیس نمایندگی سازمان نظام مهندسی این شهرستان در خصوص مسائل احداث ساختمان اداری جدید بهزیستی شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس رئیس نمایندگی سازمان نظام مهندسی گنبدکاووس ضمن خیرمقدم گویی به تشریح فعالیت های این سازمان جهت مناسب سازی و بهینه سازی ساختمان های جدید الاحداث برای جامعه هدف بهزیستی پرداخت.

در ادامه دکتر حسینی گفت: با توجه به فرسودگی ساختمان اداری بههزیستی این شهرستان و عدم امکان مناسب سازی بهینه بزودی فاز نخست احداث ساختمان این اداره آغاز می‌شود.

وی افزود: درحال حاضر در حال مراحل اداری و اخذ مجوزات لازم برای این امر بوده و نیازمند ورود جدی خیرین عزیز هستیم.

مدیرکل بهزیستی گلستان ادامه داد: شهرستان گنبدکاووس از ظرفیت های بزرگی برخوردار بوده و ما ممنون خدمات گسترده خیرین این شهرستان به جامعه هدف بهزیستی استان هستیم.

دکترحسینی اظهار داشت: این کار در زمینی به مساحت بیش از ۳ هزار متری و با موقعیت دسترسی پذیری مناسب برای رفاه حال مددجویان این سازمان احداث خواهد شد.

کد خبر 37353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد