بازدید معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل از مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد (نجات) اردبیل

سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر و هیات همراه به اتفاق دبیر شورای هماهنگی، مدیرکل بهزیستی استان از مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد (نجات) اردبیل بازدید کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در جریان بازدید معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مباره با مواد مخدر ضمن اشاره به برخی از فعالیت های بهزیستی در زمینه درمان و کاهش آسیب اعتیاد گفت : مرکز جامع درمان و بازتوانی نجات اردبیل با مساحت ۱۲۶۰۰ متر مربع با ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر راه اندازی شده است که به جهت شرایط کرونایی تعداد ۱۰۰ نفر از معتادین را پذیرش کرده است.

دکتر ستاری در بخش دیگر از سخنان خود با بیان این مطلب که آموزش خانواده، انجام مشاوره های روانشناختی، بازتوانی و اشتغال این عزیزان اصلی ترین دغدغه سازمان می باشد تصریح کرد: در سایه حمایتهای ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان بهزیستی کشور در این زمینه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی توانمند سازی و اشتغال را جزو اولویت اساسی مرکز بعد از ترخیص و بهبودی معتادین عنوان کرد و گفت: با توجه به تلاشهای صورت گرفته با برخی از دستگاههای اجرایی از قبیل آموزش فنی و حرفه ای زمینه های اشتغال و توانمندی سازی هرچه سریعتر برای این عزیزان فراهم گردد.

در ادامه سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر هم با مثبت ارزیابی کردن فعالیتهای دست اندرکاران در تکمیل و خدمات دهی مناسب به افراد مبتلا شده در زمینه اعتیاد گفت : دغدغه اصلی تمام مسئولین بویژه تلاشگران امر مبارزه با موادمخدر بر این استوار هست که تمامی این افراد از این گرفتاری نجات پیدا کنند و با آرامش خاطر به آغوش خانواده و جامعه باز گردند.

ناصر اصلانی با اظهار این مطلب که امروز با پدیده شومی بنام اعتیاد مواجه هستیم که اصلی ترین قربانیان آن جوانان و نیروی انسانی جوان هستند بنابراین تمام اهتمام مسئولین و دست اندر کاران نظام بر این هست که که جامعه اسلامی را از این گرفتاریها مصون سازی نماید.

وی در پایان خاطر نشان ساخت : قادر سازی، حمایت از افراد مبتلا شده و صیانت از افراد و خانواده های آنها بسیار کار ارزشمند و مقدسی هست و در این زمینه با تمام توان از این ارزشها دفاع خواهیم کرد.

افزودنی است : معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن بازدید از بخش های مختلف مرکز جامع درمان و بازتوانی بازدید کرده و بر تکیمل بخشهای مورد نیاز مرکز تاکید کرد.

کد خبر 37311

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد