۷۲ میلیارد ریال مشارکت مردم استان در طرح پویش همدلی رمضان ۱۴۰۰

نشست جمع بندی پویش ایران همدل رمضان ۱۴۰۰ در استان به ریاست مدیر کل بهزیستی و حضور  ویدئوکنفراس روسای شهرستانهای تابعه انجام گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان، نشست جمع بندی پویش ایران همدل رمضان ۱۴۰۰ در استان به ریاست مدیر کل بهزیستی و حضور  ویدئوکنفراس روسای شهرستانهای تابعه انجام گرفت .

دکتر عزیزاله جهان تیغ مدیر کل بهزیستی استان اظهار داشت : میزان مشارکت مردم استان و نهاد های حمایتی بالغ بر ۷۲ میلیارد ریال بوده است. که این مبلغ در مقایسه با میزان کل مشارکت در سالهای پیشین به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست.

مدیرکل بهزیستی استان گفت : این افزایش مشارکت ناشی از اعتماد عمومی به این نهاد خدوم می باشد که وظیفه بهزیستی را در رعایت امانت و بکار بردن تمام توان اجرایی خود در تبدیل این مشارکت به خدمات ارزنده ویژه مددجویان زیر پوشش صد چندان می کند .

دکتر عزیزاله جهان تیغ بیان کرد : طرح پویش همدلی رمضان ۱۴۰۰ نمایش قدرت و توانمندی شهرستانهای استان در بهره گیری از خیر جمعی و پتانسیل های بومی در زمینه مرتفع کردن مسائل و مشکلات اجتماعی آن منطقه بود و قطعا ارزش حضور و مشارکت عامه مردم در این طرح بسیار ارزشمند است و می توان از این اعتماد، به عنوان سرمایه ای گران سنگ یاد کرد .

جهان تیغ تصریح کرد : وظیفه مهم بهزیستی، جهت دهی این مشارکتها در راستای اولویت بندی نیازهای اساسی مددجویان است و این مهم با انجام فرآیند مددکاری دقیق مراکز مثبت زندگی امکان پذیر است .

مدیر کل بهزیستی سیستان و بلوچستان اعلام کرد : اولویت اول نیاز مددجویان تحت پوشش این اداره کل تکمیل مسکن های نیمه تمام، تعمیر و مناسب سازی و ساخت مسکن و سپس فعالیتهای اشتغال محور در راستای توانمند سازی و خروج از چرخه حمایتی است .

وی ضمن بیان اینکه سازمان بهزیستی می تواند بعنوان مرجع مشاوره امین ، نیازهای اساسی مددجویان و قشر کم برخوردار را به اطلاع خیرین برساند اظهار امیدواری کرد : موسسات غیردولتی و مراکز مثبت زندگی به عنوان نیروهای صف سازمان بهزیستی با مشارکت نهادهای مردمی و بنیادهای حمایتی این نهضت را در طول سال با جدیت پیگیری کنند .

دکتر علی افشاری مقدم معاون هماهنگی موسسات غیرولتی ؛ مشارکتهای مردمی و اشتغال نیز در ارائه گزارش روند اجرایی ایران همدل رمضان ۱۴۰۰ در استان اظهار داشت :  شهرستانهای زاهدان، زهک و خاش به ترتیب بالاترین میزان مشارکت را در این طرح داشتند .

کد خبر 37300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد