کاستن مشکلات جامعه هدف بهزیستی وظیفه همه دستگاه های اجرایی است

مدیر موسسه خیریه گل نرگس، تأمین مسکن را از جدی ترین مشکلات معلولین برشمرد. 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مهدی کرباسیان که برای آغاز عملیات احداث چهار واحد مسکونی به شهرستان ورامین سفر کرده بود تصریح کرد: خیّران فعال در حوزه مسکن معلولان نیازمند علاقه ای به مشهور شدن ندارند و اعتقاد آنها به گمنامی است که با خدا معامله می کنند و فعالیت خود را نوعی عمل به وظیفه انسانی می دانند.

کرباسیان گزارشی مفصل از اقدامات خیّران همراه خود ارائه کرد و افزود: احداث شیرخوارگاه  مدرن شبیر به متراژ هزار متر مربع در تهران که ظرفیت یکصد و ۴۵ کودک را دارد نمونه ای از همدلی و هم افزایی این خیّران گرامی است.

مدیر موسسه خیریه گل نرگس در ادامه با بیان این که وظیفه بهزیستی بسیار مهم و حیاتی است، خاطر نشان کرد: بهزیستی نقش تسهیلگری دارد و باید ادارات دیگر این سازمان را یاری کنند و   کاستن مشکلات جامعه هدف بهزیستی وظیفه همه دستگاه های اجرایی است.

کرباسیان در پایان تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات اعتباری و بودجه ای و همچنین فراوانی دامنه دار مشکلات و موانع، بهزیستی نمی تواند به تنهایی مشکلات و کاستی های جامعه هدف را سامان دهد بلکه باید با عزمی همگانی، همه دستگاه های اجرایی، ادارات و ارگان ها با عمل به تکالیف و وظایف قانونی و اجرای مسئولیت های اجتماعی، بهزیستی را مساعدت کرده تا جامعه هدف آن به زندگی عادی خود باز گردند.

کد خبر 37286

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد