سوالات پیرامون مفقودین، انتقال پرونده، خدمات ضروری و میز خدمت حضوری مددجویان

مرکز پذیرش و هماهنگی گروههای هدف چه خدماتی ارایه می دهد؟

- در خصوص مفقودین و افراد گمشده چه اقدامی باید انجام بدهیم ؟

پاسخ: با مراجعه به اداره فاتب (فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و یا ادارات استانی) ، درخواست خود را ارائه و با دریافت معرفی نامه به همراه عکس گمشده به بهزیستی مراجعه نموده تا با مکاتبه با استانها، چنانچه فرد گمشده در مراکز تحت پوشش، پذیرش شده باشد استعلام شود.

- پیگیری خدمات در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری به منظور دریافت خدمات ضروری چگونه است؟

پاسخ: افراد در چنین شرایطی با شماره تماس های سازمان بهزیستی تماس حاصل نموده و یا به واحدهای مدیریت شبانه ادارات کل بهزیستی استانها مراجعه می نمایند، همچنین تلفنهای ۱۴۸۰ ، ۱۲۳ و ... نیز در این رابطه راهنمایی های لازم را معمول خواهند داشت .

- فرآیند انتقال پرونده مددجویان به چه صورت می باشد؟

 پاسخ : ابتدا ارائه درخواست انتقال پرونده توسط مراجع به بهزیستی شهرستان محل سکونت (مبداء) انجام می پذیرد، پس از آن بررسی درخواست مراجع توسط رابط اداره پذیرش شهرستان(کمیته توانبخشی شهرستان) به منظور تصمیم گیری به منظور موافقت یا عدم موافقت درخواست انجام می پذیرد .

در میز خدمت حضوری بهزیستی چه اقداماتی صورت می پذیرد؟

ابتدا  درخواست متقاضی توسط کارشناس میز خدمت دریافت و پس از بررسی های اولیه به کارشناس موضوعی (کارشناسان اداره پذیرش) ارجاع می شود. بررسی تخصصی موضوع توسط کارشناس موضوعی صورت گرفته و در صورت نیاز به حوزه تخصصی یا استان مربوطه ارجاع و در واقع رسیدگی به موضوع درخواست در میز خدمت شهرستان پیگیری می شود.

برای دریافت فایل pdf اینجا کلیک کنید.

کد خبر 37280

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد