اولین سفر شهرستانی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در سال 1400/افزایش 5برابری کمک بلاعوض به مسکن مددجویان

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به منظور ارزیابی و بازدید مراکز بهزیستی به همراه هیاتی از شورای معاونین به مناطق گرمسیری استان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و هیات همراه در سفر به شهرستان قصر شیرین، با فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این دیدار گفت:
 خیرین شهرستان قصرشیرین در ضیافت همدلی و حمایت از جامعه هدف بهزیستی,  با همت بلند، یار و یاور مددجویان بودند و بهزیستی قصرشیرین در جذب و جلب مشارکتهای مردمی اقدامات ارزنده ای انجام داده است.
 170 هزار مددجو تحت حمایت بهزیستی هستند و در طول سال خدمات زیادی در حوزه های مختلف به آنها ارائه می شود.
فرحناز محمدی افزود: جامعه هدف بهزیستی از نظر معیشتی با مشکلات زیادی مواجه هستند و هم اکنون با توجه به فصل جابجایی منازل نگرانی ما از وضعیت مستاجران تحت پوشش است.
وی گفت:باتوجه به افزایش اجاره بها این نگرانی را داریم و امیدواریم با کمک فرمانداری و خیرین شهرستان این مشکل برطرف شود.
وی با تقدیر از فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: مجموعه کارهای کمک به مددجویان در این شهرستان با همکاری مسولان بخوبی پیش می رود.

تاتار فرماندار قصرشیرین در این دیدار گفت: حوزه کار بهزیستی بسیار سنگین است و فقط مختص به یک یا دو برنامه خاص نیست.
وی افزود: از زمان حضور اینجانب در شهرستان قصر شیرین کارهای بهزیستی و کمیته امداد را بصورت ویژه پیگیری میکنم و معتقدم این گروه از  جامعه باید در اولویت کارهای اداری قرار گیرند.
فرماندار قصرشیرین گفت: با الحاق مناطق حاشینه نشین به شهر تحولی مهمی در این شهرستان اتفاق افتاد.
مرادعلی تاتار افزود: با عنایتهای دولت تدبیر و امید و توجه ویژه استاندار کرمانشاه مناطق حاشیه نشین این شهرستان به صورت رایگان صاحب زمین شدند و این اتفاق مهمی در این شهرستان  است.
وی اظهار داشت: مناطق حاشیه نشین که بیشتر آنها هم مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند صاحب زمین شدند و هم اکنون ارزش ریالی زمین آنها هم بسیار زیاد است.
تاتار در ادامه گفت: یکی از وظایف اصلی ما نگاه ویژه به اقشار آسیب پذیر است زیرا آنها از نظر معیشتی با مشکلات زیادی مواجه هستند.
وی گفت: در بحث مسکن مهر هم 60 واحد به مددجویان بهزیستی این شهرستان واگذار شده است و در زمان وقوع زلزله تمام مستاجرین شهرستان صاحب زمین شدند.

شهرستان مرزی قصرشیرین750 خانوار تحت پوشش بهزیستی دارد.
شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در دیدار با فرماندار قصرشیرین از پایلوت شدن این شهرستان بعنوان شهر بدون مانع خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که سازمان بهزیستی بعنوان حامی حقوق افراد داری معلولیت بدنبال تحقق آن بوده است، مناسب سازی معابر عمومی و دسترسی پذیری انان به همه امکانات جامعه بوده است که در حال حاضر دو شهرستان قصرشیرین و صحنه در استان کرمانشاه بعنوان شهر بدون مانع انتخاب شده اند و ما امیدواریم با پیگیرهای دلسوزانه فرماندار محترم شهرستان و تعامل و همکاری دستگاه های اجرای بتوانیم در زمان معین به این مهم دست یابیم.

کمک بلاعوض ۵۰۰میلیون ریالی سازمان بهزیستی به مسکن مددجویان در سال۱۴۰۰

زهره شریفی معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمانشاه در سفر به شهرستانهای قصرشیرین و گیلانغرب وضعیت اشتغال ایجاد شده و مسکن مددجویان این شهرستانها را خوب ارزیابی کرد و گفت: کمک بلاعوض مسکن سرپرستان خانوار تحت پوشش بهزیستی در سال جاری به ۵۰۰میلیون ریال افزایش یافته است.

کد خبر 37269

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد