تحویل ۱۵ دستگاه تبلت به دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان

بانک سپه استان در ادامه سنت احسان و نیکوکاری تعداد ۱۵ دستگاه تبلت دانش آموزی تهیه و بین دانش آموزان واجد شرایط و کم برخوردار تحت پوشش بهزیستی استان توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل،دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان که در مراسم اهدای تبلت دانش آموزی حضور داشت با اظهار این مطلب گفت : با توجه به شرایط بیماری کرونا و لزوم دسترسی دانش آموزان به فضای مجازی برای ادامه یادگیری و تحصیل این عزیزان و وضعیت اقتصادی خانواده های تحت پوشش تعداد ۱۵ دستگاه تبلت توسط بانک سپه تهیه و به این عزیزان اهداء شد.

وی تصریح کرد: برای کمک به دانش آموزان تحت پوشش جهت بهره مندی از شبکه شاد و استمرار تعلیم و تربیت این عزیزان و با مشارکت استانداری اردبیل و بهزیستی کشور جمعاً تعداد ۲۵۰ دستگاه تبلت تهیه و بین دانش آموزان تحت پوشش توزیع شده است.

مدیرکل بهزیستی اردبیل با اعلام این خبر افزود: در راستای جلب کمک های مردمی برای تامین نیاز دانش آموزان تحت پوشش در ماههای گذشته پویش سراسری " پازل همدلی "در سراسر کشور اجرا شد و هم استانیهای عزیز با مشارکت در این پویش و خرید پازل همدلی برای کمک به تامین نیاز دانش آموزان استان مبلغ ۵۶۰ میلیون ریال به بهزیستی استان مساعدت کردند.

این مسئول اضافه کرد: توزیع ۱۲۰۰ بسته آموزشی از محل پازل همدلی، جمع آوری ۱۳ میلیارد ریال مشارکتهای مردمی از طریق پویش ضیافت همدلی و جمع آوری و توزیع بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال مشارکتهای نقدی و غیر نقدی اعم از دولتی و غیر دولتی از دیگر اقدامات بهزیستی استان در پیوستن به پویش ایران همدل و گره گشایی از نیازمندیهای محرومان می باشد.

گفتنی است : سهم دانش آموزان تحت پوشش از بهره مندی تبلت ۱۵ دستگاه در نظر گرفته شده است که با احتساب ارزش ریالی هر کدام از آنها ۵۵ میلیون ریال بوده که جمعاً ۸۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

لازم به ذکر است در این مراسم به تعدادی از دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی استان پس از استعلام از وضعیت مددجویان، تبلت دانش آموزی توسط بانک سپه تهیه و به رسم انسان دوستی به این عزیزان اهداء شد.

کد خبر 37268

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد