به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل،از آنجا که پاسخگویی به سئوالات و مشکلات ارباب رجوع در سر لوحه امورات بهزیستی قرار دارد، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل به همراه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی برای برقراری ارتباط مستقیم با جامعه هدف بهزیستی، در دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری اردبیل حضور یافته و به شکل برخط و کاملاً غیر حضوری به تماس گیرندگان پاسخ های مناسب ارائه نمود.
سامانه سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی موثری میان مردم و مسئولان می باشد که از طریق این سامانه هم استانی های گرامی می توانند براحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست ها و مشکلات خود را با مسئولین استان مطرح و پیگیری نمایند.
گفتنی است : از عمده ترین در خواستها و تماس های افراد جمعیت هدف می توان به تامین مسکن، اشتغال، کمک هزینه درمان، بیمه خویش فرمایی و مساعدت مالی اشاره کرد که در این زمینه راهنمایی های لازم از سوی مدیرکل بهزیستی استان صورت گرفت.
لازم به ذکر است : موارد مطرح شده از طریق اداره پذیرش و هماهنگی و ارجاع به معاونت های تخصصی مربوطه تا رفع موانع و مشکلات، پیگیری خواهد شد.
نظر شما