رامسر| اجرای طرح ملی توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان در شهرستان رامسر

طرح ملی توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی زنان در خانواده های آسیب دیده و در معرض آسیب با بالاترین ریسک اعتیاد در استان مازندران، در شهرستان رامسر در حال اجرا می باشد که در همین راستا جلسه ای با حضور معاون فرماندار، مسوول امور بانوان فرمانداری و رییس اداره بهزیستی شهرستان رامسر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رامسر، شمسی رئیس بهزیستی رامسر در این جلسه هدف از اجرای این طرح را ارتقای آگاهی و سلامت روانی جسمی و اجتماعی زنان و خانواده های آسیب دیده و در معرض اعتیاد عنوان کرد و گفت: توسعه فرهنگ مشارکت عمومی در راستای شناسایی آسیب، رفع آسیب ها و مشکلات محلی بویژه اعتیاد و ارائه راهکارهای عملیاتی با هدف غلبه بر چالش های اجتماعی و محیطی از دیگر اهداف این طرح است که امیدواریم با اجرای آن در مناطقی که بر اساس شاخص های مورد نظر از مناظر مختلفی در معرض ریسک قرار دارند زمینه پایداری بهبود یافتگان را در همه حوزه ها فراهم کنیم.

معاون فرماندار با تاکید بر اهمیت این طرح گفت: تاب آوری یک رویکرد علمی نو و بسیار اثرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی و مورد توجه مجامع علمی جهان است.

وی افزود: طرح تاب آوری اجتماعی زنان، نسخه اجتماعی اقتصاد مقاومتی است و ضروری است خانواده ها در برابر تکانه های درونی و آسیب های اجتماعی مقاوم شوند.

کد خبر 37260

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد