بهزیستی ناظر بر حسن اجرای قانون در کمپ‌های ماده ۱۶ است

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی در بازدید از کمپ ترک اعتیاد اجباری تبصره ۲ ماده ۱۶ در قوچان بر رعایت مسائل ایمنی، امنیتی و پروتکل‌های بهداشتی و درمانی تأکید کرد.

دکتر مسعود فیروزی پیش از ظهر امروز از کمپ ترک اعتیاد تبصره ۲ ماده ۱۶ قوچان بازدید و با مدیر، مددکاران، تیم درمان و مددجویان این مرکز گفتگو کرد.

وی در حاشیه‌ی این بازدید به خبرنگار ما گفت: آیین‌نامه‌ی اجرایی کمپ های ماده ۱۶ باید به صورت کامل و دقیق اجرایی شود تا کمپ‌های ماده ۱۶ ارتقای کیفیت پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: کمیته‌ی هماهنگی و نظارت استانی، مسؤول حسن اجرای قانون در این کمپ‌ها است که ریاست آن با بهزیستی می‌باشد و در فرایند ارتقای کیفیت خدمات در مراکز ماده ۱۶ با سایر اعضای کمیته شامل دادستانی، دبیر شورای هماهنگی استان، نیروی انتظامی، شهرداری، فرمانداری و دانشگاه‌های علوم پزشکی همکاری بسیار خوبی وجود دارد.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی همچنین از خانه فرزندان نگهداری و توانمندسازی پسرانه زیر و بالای ۱۴ سال خضراء بازدید و با فرزندان و مسؤولان این مراکز از نزدیک به گفتگو نشست.

دکتر فیروزی ضمن تفقد از فرزندان این مراکز خطاب به آنها گفت: از این فرصت برای ساختن آینده‌ای روشن و پویا که باعث افتخار خود و مسؤولان مرکز شوید بهره‌مند گردید.

وی ادامه داد: شما در حال رشد هستید و به‌زودی به سنی می‌رسید که باید استقلال را تجربه کنید و به زندگی مستقل خودتان بپردازید بنا بر این از همین حالا به فکر آینده باشید.

فیروزی گفت: به هر تفریح، شغل، ورزش، و دانشی که علاقه‌مند هستید در همان رشته کوشش کنید و ما و مربیان و مسؤولان مرکز هم تلاش می‌کنند در این مسیر به شما کمک کنند.

سرپرست بهزیستی خراسان رضوی همچنین از مسؤولان این دو مرکز خواست به مسائل درسی و رشد علمی فرزندان توجه بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: اینها فرزندان ما هستند و باید به علائق آنها توجه کنیم و مسائل فرهنگی را در اولویت کارهایمان بگذاریم زیرا ارزش‌های اخلاقی و آداب دینی، باید در فرزندان‌مان نهادینه شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر فرزندی به یک شغل یا مهارت ابراز علاقه می‌کند در کنار ورزش و تفریحات عادی، زمینه‌ی رشد این استعداد نیز برایش فراهم شود تا در آینده بتواند مسیر بهتری را انتخاب کند.

این خبر تکمیل می‌شود...

کد خبر 37251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد