جشنواره ملّی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار میگردد

جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروه‌های معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک‌های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز، دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت : بهزیستی البرز جشنواره ملی موسیقی افراد دارای معلولیت را با همکاری انجمن حمایت از معلولین هنرمند آهوان بصورت مجازی برگزار میکند. 

مدیرکل بهزیستی البرز اضافه کرد : جشنواره‌هایی همانند موسیقی افراد دارای معلولیت ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، فراهم نمودن بستر مناسب جهت نشان دادن توانمندی این افراد در حوزه های مختلف به آحاد جامعه می باشد.

وی افزود : ۲ سال پیش جشنواره موسیقی را ویژه افراد دارای معلولیت استان البرز برگزار کردیم که حدود هفتاد نفر به هنرنمایی پرداختند و ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و شور، اشتیاق و هیجان این عزیزان ما را برآن داشت تا امسال نیز این جشنواره را اینبار بصورت ملی برگزار نمائیم تا همه افراد دارای معلولیت در کشور از آن بهره مند گردند.

وی بیان داشت : این جشنواره در بخش های جسمی حرکتی، ذهنی، نابینایان وسایر گروههای معلولین بصورت تک نوازی و گروهی در سبک های سنتی و پاپ و بدون محدودیت سنی برگزار میگردد.

مدیرکل بهزیستی افزود : مهلت ارسال آثار از تاریخ ۱۰ خرداد ماه الی ۱۰ تیرماه می باشد و زمان معرفی برگزیدگان ۲۵ تیرماه همزمان با هفته بهزیستی در سالجاری میباشد.

وی درخصوص نحوه ارسال آثار بیان داشت : شرکت کنندگان عزیز از سراسر کشور میتوانند آثار خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۳۵۲۸۰۸۳۱۲ به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده و در این مسابقه شرکت فرمایند.

جشنواره ملّی موسیقی افراد دارای معلولیت برگزار میگردد

کد خبر 37215

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد