بندرلنگه | ضرورت راه اندازی مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرستان

سرپرست بهزیستی استان هرمزگان گفت : شهرستان بندرلنگه مستعد ایجاد یک مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و ما آمادگی ایجاد این مرکز را داریم.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ دکتر ابراهیم حسن نژاد سرپرست بهزیستی استان هرمزگان با حضور در دفتر فرمانداری شهرستان بندرلنگه ضمن دیدار و گفتگو با احمد شیبانی به تبیین وظایف و ماموریت های سازمان بهزیستی در راستای خدمات رسانی به گروههای هدف پرداخت.  

دکتر حسن نژاد در این دیدار با تقدیر از فاطمه پوریان رئیس اداره بهزیستی وپرسنل آن وبه ویژه فرماندار بندرلنگه به مسائل و مشکلات جامعه تحت پوشش بهزیستی ، گزارشی از اهم اقدامات اداره کل بهزیستی بیان کرد .

وی در این نشست با اشاره به مسائل اجتماعی موجود در جامعه امروز اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا مسائلی که امروز در جامعه با آن روبه‌رو هستیم را به شکل متفاوتی در شهرستان‌ها دنبال کنیم.

سرپرست بهزیستی هرمزگان به ضرورت برنامه ریزی منسجم در مواجهه با مسائل اجتماعی تاکید کرد و گفت : شهرستان بندرلنگه مستعد ایجاد یک مرکز جامع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است و ما آمادگی ایجاد این مرکز را داریم

دکتر حسن نژاد در ادامه اظهارات خود ، اعتیاد را عامل بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی و نابسامانی های خانوادگی و فردی دانست و گفت : لازم است در خصوص  اجرای طرح مطالعاتی  مرکز نگهداری بیماران ماده ۱۶ به مرکزیت غرب در بندرلنگه اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت : احداث این مراکز در شهرستان مستلزم همراهی مسئولین و به ویژه فرماندار محترم در اختصاص زمین مناسب است .

احمد شیبانی فرماندار شهرستان بندرلنگه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیتهای اداره کل بهزیستی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت‌های مردمی ، در خصوص اختصاص زمین جهت ساخت مرکز جامع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و راه اندازی مرکز ماده 16 قول مساعد وپیگیری های لازم را داد.

وی با اذعان به اینکه کنترل و کاهش آسیب ها اجتماعی همت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد تصریح کرد: همه ما در مسائل اجتماعی احساس تکلیف می‌کنیم و باید همت کنیم تا اتفاقات خوبی در شهرستان بیفتد.

وی گفت : ما در کشور ظرفیت‌هایی داریم که در دنیا بی نظیر است ، ما ظرفیت خیرین و مردم را داریم که حامی دولت در مسائل اجتماعی هستند و لازم است در این خصوص بیشتر ورود کنیم.

گفتنی است مدیرکل بهزیستی استان هرمزگان در ادامه نشستی با شهردار بندرکنگ با موضوع جلب و جذب خیرین و هدایت مشارکت های مردمی در راستای اهداف و خدمات بهزیستی و نشستی نیز با دادستان شهرستان بندرلنگه داشتند.

نشست صمیمی با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان بندرلنگه و بازدید از مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد از دیگربرنامه های سرپرست بهزیستی هرمزگان در سفر یک روزه به این شهرستان بود .

کد خبر 37193

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد