ساوجبلاغ | دیدار رئیس بهزیستی ساوجبالاغ و رئیس هلال احمر این شهرستان به مناسبت هفته هلال احمر

روز چهارشنبه مورخ ۵ خرداد ماه «فرهاد پادری ثانی»، رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ جهت تبریک و گرامیداشت هفته هلال احمر در محل دفتر کار رئیس هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، در این دیدار رئیس بهزیستی ساوجبلاغ از زحمات و فعّالیت های هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه نیز نسبت به عقد تفاهم نامه ای در رابطه با همکاری هلال احمر و بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در راستای برگزاری اردوهای جهادی و همچنین برگزاری برنامه های مشترک از قبیل کلاسهای آموزشی، تهیه و توزیع سبد کالا و ... صحبت و تبادل نظر نموده و مقرر گردید هلال احمر شهرستان  و بهزیستی شهرستان نسبت به راه اندازی خانه های هلال با عنوان اولین گام مشترک در مراکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در شهرستان ساوجبلاغ ۶ مرکز مثبت زندگی به تازگی افتتاح و راه اندازی شده است که با استقرار خانه های هلال در مراکز مثبت زندگی روند خدمت رسانی از طریق مشارکت‌های مردمی و جمعیت داوطلبین هلال احمر با سرعت و کیفیت بهتری انجام خواهد شد.

در پایان نیز جهت تنظیم تفاهم نامه و بندهای مربوطه خانم مائده عنایتی بعنوان نماینده اداره بهزیستی شهرستان و خانم بهاروند بعنوان نماینده هلال احمر شهرستان ساوجبلاغ تعیین گردیدند.

کد خبر 37179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد