تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین استان به مناسبت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی

صبح روز هشتم خرداد ماه در راستای اجرای برنامه های فرهنگی هفته ترویج پهلوانی دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان از دو تن از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین استان گیلان " حجت یوسف زاده و احمد استوار " تجلیل نمود.

متن تقدیر به شرح دیل می باشد:

برادر ارجمند
کسترش   اخلاق  پهلوانی مرهون تلاش خادمان دلسوزی است   که  همواره در راه تعالی  و  ارتقا پهلوانی  گام برداشته اند  وخدمتگزاری را افتخار ی برای خویشتن می دانند ، شما جانبازان عزیز، قهرمانان حماسه بزرگ انقلاب اسلامی هستید که با حضور مستمر خود در میادین ورزش زورخانه ای هم  برای نسل های دیروز و امروز انقلاب افتخار آفریدید.
آنچه  از پیشینه پهلوانی در   اذهان  ما نقش بسته  همواره مملو از جلوه های اخلاق مداری ،یاری رسانی،فروتنی  و از جان گذشتگی بوده است و چه الگویی  بالاتر از امیر مومنان علی (ع)که در نبرد با دشمنان در  ا وج قدرت خشم خود را فرو برد و بر نفس خود غلبه نمود تا پهلوانی  را به معنای واقعی کلمه تعبیر و تفسیر نماید.
 اینجانب ضمن گرامیداشت مقام والای پهلوانان و فرهنگ پهلوانی و ورزش زور خانه ای  این روز را خدمت شما و تمامی پیشکسوتان   و جامعه ورزشی تبریک عرض نموده ،توفیق ، سلامت و سعادت جنابعالی را از درگاه ایزد یکتا مسئلت دارم.
                         
                                                                                               دکتر حسین نحوی نژاد

مدیرکل بهزیستی و رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان گیلان

کد خبر 37166

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد