بهار| نشست خبری رئیس اداره بهزیستی شهرستان

منوچهر نوروزی رئیس بهزیستی شهرستان در خصوص مدیریت آسیب های پیش روی دوران کودکی نشست خبری برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار با خبرنگار این شهرستان در خصوص مدیریت آسیب های پیش روی دوران کودکی گفت: موضوع کودکان بسیار مهم و حائز اهمیت بسیار است و تکلیف همه ما حمایت از کودکان است.

 دراین نشست  منوچهر نوروزی بر بهره گیری از همه ظرفیت های موجود جهت حمایت از حقوق کودک تأکید کرد بایستی اجماعی در سطح مدیران برای حمایت از حقوق کودکان ایجاد کنیم و اجازه ندهیم حقوق کودکان که آینده سازان جامعه هستند نادیده گرفته شود.

وی به قانون حمایت از کودکان بد سرپرست و بی سرپرست نیز اشاره کرد و گفت: دو آیین نامه ی اجرایی قانون حمایت از کودکان و نوجوانان در سطح بهزیستی قویاً لحاظ، اجرا و نظارت می شود. دوران کودکی از نظر پی ریزی اساس زندگی، اهمیت فوق العاده دارد. تربیت های صحیح و یا فاسد اطفال، سرچشمه نیک و بدهای اساسی دوران عمر آنها می باشد: اگر کودکان مورد تکریم باشند و از ابتدا به حقوق آنان توجه شود.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و همکاری بتوانیم چالش ها و بخصوص آسیب های اصلی حوزه کودکی که عبارتند از کودک آزاری، ازدواج های زود هنگام، انسداد تحصیلی کودکان و کار اجباری کودکان را مدیریت کنیم.

کد خبر 37140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد