شهرری| پیگیری اثربخش بهزیستی در راه اندازی طرح شهری توانبخشی مبتنی بر جامعه 

جلسه پیگیری مصوبات  شورای طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه شهری موسوم به   C.B.R در بخشداری حسن آباد فشافویه با حضور بخشدار و معاون توانبخشی بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، بخشدار حسن آباد فشافویه ضمن بیان پیشنهادهایی در خصوص ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی شهرستان ری اظهار داشت: با نگاه دقیق معلولین ارزیابی شوند و برای ورود به بازار کار با تعریف مشخص در شهرک صنعتی شمس آباد و کارخانه های موجود در حسن آباد تلاش صورت گیرد.

 کریم رئوف در ادامه گفت: در خصوص نحوه اجرای طرح، چالش‌های موجود و لزوم همکاری هرچه بیشتر دهیاری های تابعه و سایر ادارات  بخش باید بیشتر زمان گذاشت و راهکارهای جدید را ارائه داد.

در ادامه معاون توانبخشی بهزیستی شهرری با بیان اینکه تسهیلگران توسط مجری طرح معرفی می شوند، اذعان داشت: مناسب سازی اماکن و معابر و سوق دادن کمک‌های مردمی به سمت اشتغال‌زایی و توانمند سازی معلولین ضروری و مفید فایده است.

رقیه پرویزیان افزود: ارتباط بین بخشداری و بهزیستی بسیار پراهمیت و کارگشا است.

گفتنی است؛ بخشدار حسن آباد فشافویه قول هرگونه مساعدت و همکاری با مجموعه مجری C.B.R را دادند و مقرر شد تسهیلگران با سرپرست مرکز خدمات بهزیستی حسن آباد همکاری تنگاتنگ داشته باشند.

کد خبر 37131

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد