پاکدشت| تزریق واکسن کرونا به معلولان شهرستان آغاز شد

مدیر شبکه بهداشت شهرستان پاکدشت گفت: تزریق مرحله نخست واکسن کرونا ویژه معلولان در سه مرکز شبانه‌روزی نگهداری این افراد، آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، رجب زینی‌وند با اشاره به اهمیت واکسیناسیون گروه آسیب پذیر جامعه اظهار داشت: افراد داری معلولیت، جزو گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه هستند که باید برابر کرونا ایمن شوند.

وی افزود: کارشناسان مرکز بهداشت با حضور در سه مرکز شبانه‌روزی روزی نگهداری معلولان فاطمیه در بخش شریف‌آباد، بهشت در روستای کلین و مرکز نگهداری پدربزرگ در شهر پاکدشت، کار واکسیناسیون معلولان ذهنی و جسمی و بیماران روانی این مراکز را آغاز کردند.

به گفته این مسئول، در مرحله نخست واکسیناسیون ویژه معلولان، ۳۲۰ نفر از افراد مقیم در این مراکز واکسن زدند که از این تعداد، ۴۴ نفر کارکنان این مراکز هستند و در این بین، به برخی از افراد به دلیل وجود بیماری خاص و شرایط سنی پایین واکسن کرونا تزریق نشد.

زینی وند با تأکید بر این که واکسیناسیون به معنای پایان کرونا نیست، خاطرنشان کرد: حتی پس از تزریق واکسن نیز رعایت تمامی نکات و پروتکل‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک به منظور حفظ سلامتی الزامی است.

کد خبر 37127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد