شهرتهران| ۴۲۸ مورد حمایت قضایی از مددجویان بهزیستی پایتخت صورت گرفت

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی شهر تهران گفت: سال گذشته پیرو تفاهم نامه سازمان بهزیستی با قوه قضاییه ۴۲۸ مورد مشاوره و حمایت قضایی از مددجویان و معلولان زیر پوشش با معرفی به کانون وکلا و مشاوران قضایی در خصوص دریافت وکیل معاضدتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، بابک رحیمی اظهار داشت: از این تعداد ۱۸۸ مورد حمایت قضایی و ۲۴۰ مورد مشاوره حقوقی به جامعه هدف سازمان بهزیستی صورت گرفت.

وی افزود: ۳۴۰ مود شرکت در جلسات امور حسبی فرزند خواندگی نصب قیم بررسی صلاحیت متقاضیان فرزند خواندگی در جهت تامین آتیه مالی و بیمه فرزندان سازمان و ۱۸ مورد پرونده متفرقه اثبات نسب در خصوص فرزندان سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی شهر تهران ادامه داد: کارشناسان حقوقی این اداره، راهنمایی و مشاوره به مددجویان و معلولان زیر پوشش را مبنی بر مسائل خانواده و کیفری، ارائه کردند.  

وی با اشاره به اینکه بهزیستی در قبال آتیه فرزندان زیر پوشش این اداره خود را مسئول می داند گفت: با حضور در جلسات امور حسبی فرزند خواندگی نسب قیم بررسی صلاحیت متقاضیان را در جهت تامین مالی و بیمه فرزندان سازمان ارزیابی می کنیم.

کد خبر 37123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد