شهرری| حضور موثر کارشناسان توانمند توانبخشی در کاریابی معلولین

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: کارشناسان بلدکار و توانمند حوزه توانبخشی بهزیستی شهرستان ری در گزینش های اداری و کاریابی معلولین حضور موثر یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه شاخه سبز، محمد رضایی اصل مدیر بهزیستی شهرستان ری اعلام داشت: در دو سال گذشته براساس برنامه ریزی های بسیار دقیق و تصمیمات کلان فی مابین ادارات و سازمان های مختلف برای ورود معلولین به دنیای کسب و کار و استخدام آنان در ارگان، نهاد و سازمان های دولتی و ... قرار براین بوده است، یک نماینده از بهزیستی برای دفاع از افراد دارای معلولیت در آن جلسات حضور داشته باشد.

رضایی اصل افزود: این بار در جلسه گزینش و مصاحبه تخصصی که در آموزش و پرورش برگزار شد و نماینده بهزیستی وکارشناس توانبخشی حضور داشت یکی از توانخواهان که مبتلا به بیماری جسمی حرکتی و دفورمیتی در ناحیه صورت بود جهت مصاحبه احضار شده بود و با وجود توانمندی زیاد ایشان فقط و فقط بدلیل دفورمیتی در چهره رد شد. دلیل رد صلاحیت او را استادان و مسئولین آموزش و پرورش ایجاد تنش در کودکان ابتدایی مطرح کرد.

کارشناس توانبخشی اظهار داشت: ایشان در رشته آموزش کودکان استثنایی پذیرفته شده بود و نماینده بهزیستی شهرستان ری پس از ترک توانخواه از جلسه شروع به دفاع از ایشان کردند و گفتند: با وجود توانمندی بالای او و تبحر در این رشته و حتی آموزش خط بریل توانخواه می تواند در مدرسه استثنایی و با معلولین ذهنی کارکرده و حتی به آموزش نابینایان مشغول شود. با این استدلال ها نظر اعضای مصاحبه کننده تخصصی را تغییر داده و رای صادره را به نفع توانخواه عوض کردند.

مدیر بهزیستی شهرستان ری در ادامه افزود: موارد دیگری هم از این دست مشاهده شده است که با وجود توانمندی بالای توانخواه که در رشته دکترای اقتصاد تحصیل می کرد و برای مصاحبه استخدامی به محل کاریابی رفته بودند، اقرار کردند  که حضور دلگرم کننده و موثر کارشناسان خبره و کاربلد بهزیستی شهرستان ری باعث افزایش اعتماد به نفس و روحیه آنها در زمان استخدام می‌شود.

کد خبر 37122

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد