ملارد| توزیع ۲۵۰ بسته پوشاک جهت افراد دارای معلولیت در شهرستان 

در راستای لزوم حمایت از جامعه هدف تحت نظارت سازمان و به همت موسسه شهید ناصر قربانی ملارد که از گروههای جهادی این شهرستان میباشد، ۲۵۰ بسته پوشاک ویژه افراد معلول توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم  با بیان اینکه مددجویان علاوه بر کمک های مالی و نقدی به حمایت های غیر مالی نیز نیاز دارند گفت: کمک های بسیاری در قالب کمک موردی بصورت نقدی به حساب مددجویان واریز میشود که البته تمامی این واریزی ها با بررسی های مددکاران حوزه های تخصصی طی فرآیند پایش پرونده و بازدید منزل صورت پذیرفته انجام شده است.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد افزود: علاوه بر کمک های نقدی تلاش خیرین و موسسات خیریه در راستای اهدای کمک های غیرنقدی نیز بسیار ستودنیست.  

خادم در ادامه ضمن تاکید بر اقداماتی که از ابتدای سال تاکنون جهت خدمات رسانی به مددجویان صورت گرفته گرفت: مددجویان و افراد دارای پرونده در شهرستان ملارد نیازمند حمایت بسیار بیشتر هستند و خوشبختانه با اجرای طرح های مفیدی چون ایران همدل، پازل همدلی و در همین اواخر ضیافت همدلی توانسته ایم اقدامات شایانی در این خصوص انجام دهیم.  

وی در پایان ضمن تدیر از تلاشهای خیرین موسسات خیریه نیز گفت: ۲۵۰ بسته لباس شامل پوشاک با در نظر گرفتن اولویت جهت مددجویان توسط موسسه خیریه تحت نظارت این شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 37121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد