قرچک| اجرای برنامه های کمک آموزشی برای دانش آموزان

 بهزیستی برای فصل امتحانات دانش آموزان در روستای قشلاق قرچک برنامه های متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران،  رئیس بهزیستی شهرستان قرچک با بیان مطلب در محل اجرای برنامه هایی حمایتی _ آموزشی تیم مددکاری مرکز مثبت زندگی ۸۱۹۴ طلوع سبز در مسجد روستای قشلاق اظهار داشت: یکی از پیامدهای مخرب طولانی مدت شیوع ویروس کرونا، تغییر سبک آموزشی نظام آموزشی است. تغییر از آموزش حضوری به آموزشی آنلاین برای اقشار و گروه های آسیب پذیر پیامدهای جبران ناپذیری برای دانش آموزان مناطق روستایی و محلات حاشیه نشین به دنبال داشته است. زیرا بسیاری از دانش آموزان از نعمت دستگاه تلفن همراه و تلبت محروم بودند.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک اظهار داشت: بهزیستی شهرستان قرچک با استفاده از توانمندی و مسئولیت پذیری مرکز مثبت زندگی طلوع سبز در راستای پیشگیری از افت تحصیلی و ترک تحصیل دانش آموزان بی بضاعت و تحت پوشش بهزیستی اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و برنامه های کمک درسی نموده است.

وی گفت: در این برنامه تیم آموزشگران با هدف ارائه خدمات آموزشی در ایام امتحانات و رفع اشکالات درسی دانش آموزان، در مسجد روستای قشلاق به بررسی مشکلات درسی ٢٠ نفر از دانش اموزان در مقاطع ابتدائی، راهنمایی و دبیرستان پرداختند که متاسفانه دانش اموزان مقطع ابتدایی در مباحث آموزش ضعف زیادی داشتند، لذا با توجه به سطح بندی اموزشی انجام شده در این روز، اهمیت امر آموزش و یادگیری در مقطع ابتدائی و اشتیاق مراجعه کنندگان برای یادگیری به حول و قوه الهی مرکز تصمیم به ادامه برگزاری کلاس های کمک اموزشی دروس ریاضی و زبان انگلیسی در ایام تابستان دارد.  

وی افزود: از اقدامات انجام شده در این روز سطح بندی دانش اموزان، رفع إشکالات اموزشی، برگزاری برنامه ورزشی و پذیرایی بود.

بهرامی در نهایت از تلاش و کوشش مسئول و تیم مددکاری و آموزشی مرکز مثبت زندگی طلوع سبز قدردانی کرد.

کد خبر 37119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد